sobota 31. prosince 2011

Každý je jedinečný a nelze se srovnávat

1.Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
Myslím si, že mi nejvíce pomohla se znovu vrátit sama k sobě.

2. Kým jste byli předtím a kým jste nyní? Popište rozdíl
Předtím jsem se necítila ve své kůži, uzavřená, dávala jsem přednost ostatním před sebou, nevěřila si ani ostatním, občas mě to přepadne i teď, ale už vím jak si pomoci. Nyní jsem klidnější, s důvěrou je to tak půl napůl, mám se na 1. místě, dále na sobě pracuji.

3. Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli?
Nevím, nějak si nedokážu vybavit něco, co bych udělala jinak, všechno proběhlo tak jak mělo a neměnila bych moji hravost, takže pro mě 100%.

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli?
Myslím si, že jsem si nejvíce uvědomila, že každý je jedinečný a nedá se srovnávat s ostatníma. Každý by měl na sobě pracovat neustále, měli jsme všichni výhodu, že jsme měli velikou podporu v ostatních motýlcích, velká zásluha je v každém z nás, ale bez správného vedení by to nešlo.

5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě?
Nejvíc mi k srdíčku přirostlo EFT a také plánování využiji hlavně příští rok.

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc, co Vás opravdu bavilo?
Bavily mě setkání s motýlkama, poznávat je a jejich osudy a také spoustu technik, rituálů a jiných akcí.

7. Co vám na Metě nejvíc vadilo? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém?
Ze začátku jsem byla jak na horské dráze, to bylo docela těžké to překonávat.

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo?
Překvapila mě moje křehkost, zranitelnost a moje obrovská nedůvěra v sebe i v ostatní.

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
Doporučila bych Metu lidem, kteří se zasekli v životě, ztrácí smysl a neví jak dál a přijde si nešťastný a sám.

10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo?
Neočekávala jsem, nechala jsem se překvapit, co z toho bude.

11. Zdála se vám Meta dlouhá? Dělalo vám problém ji absolvovat celou?
Ke konci mi přišla dlouhá, byla jsem zvědavá, jaký to bude po metě.

12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali (udělali)?
Myslím si, že jednou a to z toho důvodu, že to bylo zpočátku hodně náročné jak na horské dráze, ale pak se to srovnalo.

13. Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte, že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů?
Celkový efekt je nakopnutí zpátky do života s velikou podporou ostatních motýlků. Vyjímečná je tím, že je to hra, kde každý hraje hlavní roli ve svém životě a je na každém jak ji bude hrát a jak dopadne.

14. Chybí vám teď, po třech týdnech Meta a chtěli byste ji absolvovat ještě někdy?

15.
Hodnotu má určitě velikou.Děkuji Lilly, že jsem mohla projít devítiměsíční duševní proměnou a také za návrat sama k sobě i obohacení mého života takovým úžasným človíčkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat