sobota 31. prosince 2011

Sami si vytváříme příběhy, které žijeme

1. Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
Začala jsemna všechny a všechno kolem sebe pohlížet jinak. Propustila jsem ze svého okolí lidi, na kterých jsem si myslela, že mi záleží (a to lehce a bez bolesti) a našla si nové.

2. Kým jste byli předtím a kým jste nyní ? popište rozdíl
Chybělo mi celý můj život sebevědomí, vůbec jsem si nevěřila. Teď ho sice nemám na rozdávání, ale znatelně pociťuji, že je to lepší. Hlavně se přestávám bát říct, co si opravdu myslím.

3. Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli ?
První tři měsíce jsem v tom trošku plavala, občas si nevěděla rady, takže asi tak na 35 - 40%, druhý trimestr se dost věcí u mě změnilo a začalo to být lepší. Poslední tři měsíce jsem hrála (na 100% to asi nejde), ale určitě na 98 -99%. Průměrovat bych to mohla, ale nebudu, bylo by to zavádějící.

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli ?
Že jsme všichni absolutně zodpovědní za svůj život. Co si do něj nedáme, tam není. Sami si vytváříme příběhy, které žijeme.

5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě ?
Určitě EFT, do toho jsem se absolutně zamilovala. Nemusíte věřit v zázraky, ťukáte a ty zázraky se dějí . U všeho ostatního po mně vždy byla vyžadována nejdříve víra, u EFT se věci dějí i bez tohoto požadavku.

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc , co Vás opravdu bavilo
Líbily se mně setkání, podpůrné SMSky, společná energie, že jsme si všichni ke konci byli tak blízcí. Je toho moc.

7. Co vám na Metě nejvíc vadilo ? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém ?
Chvíli mi trvalo než se mi podařilo uvolnit, ale to je můj osobní problém neustálé kontoly nad sebou. Vadilo mně padání, to do teď nezvládnu.

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo ?
Přestaly mně vadit moje chyby. S lehkostí jsem propustila věci, které se mi před tím zdály nesmírně důležité. Teď vím, že nejsou.

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
Asi všem, ale nevím. Není pro všechny. Je pro ty, co chtějí kolem sebe lidi, kteří je podpoří při tvoření něčeho nového. Pro ty, co chtějí změnit svůj život, něco dokázat, najít se. Pro ty, co si chtějí hrát, být šťastní a nebýt při tom sami.

10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo?
Očekávala jsem vyřešení svých problémů. řeší se, ne samy, řeším je já s pomocí METY.

11. Zdála se vám Meta dlouhá ? Dělalo vám problém ji absolvovat celou ?
Ze začátku ano, pak už ne.

12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali ? ( udělali)
Nikdy. Věděla jsem, že musím své problémy vyřešit a že to sama nezvládnu, nebo možná ano, ale bylo by mi při tom moc zle.

13. Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte, že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů ?
Já na žádném semináři ještě nebyla, takže nevím, ale předpokládám, že na žádném jiném nemůže dojít k tak zásadním změnám. Zdá se mi jako zázrak.

14. Chybí vám Meta ted´, po třech týdnech a chtěli byste ji absolvovat ještě někdy?
Já nevím, stále mám pocit, že ještě neskončila. S někým se stále setkávám, s někým si aspoň píši.

15. Bonus – cokoliv chcete sdělit vlastními slovy

Existují věci, které se nedají vyjádřit penězi.
Lilly moc ti děkuji, že jsi mě pozvala do METY, že jsi mně dovolila hrát. Děkuji všem motýlkům, že se mnou hráli, za všechno, co pro mě udělali. Moc děkuji za všechno, co jsem se naučila. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat