středa 28. prosince 2011

Meta je neocenitelná

1. Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
Zásadním způsobem se změnil úhel pohledu na život, na sebe, na okolí, na všechno.

2. Kým jste byli předtím a kým jste nyní ? popište rozdíl
Nyní projevuji větší vděčnost a pokoru Univerzu i sobě. Jsem pozornější, vnímavější, citlivější v každý moment svého života. Intenzivněji a smysluplněji procházím cestou života.

3. Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli ?
Metu jsem žila, žiji a budu žít. Nemám pocit, že jsem hrála.

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli ?
Žít TADY A TEĎ a užívat si to.


5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě ?
Projevuji více lásky a vděčnosti všemu a všem i sobě.

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc , co Vás opravdu bavilo
Líbilo se mi setkávání motýlků a naše motýlí probouzení a uvědomování si života okolo nás i v nás. Bavilo mě pozorování změn, které se děly a dějí.

7. Co vám na Metě nejvíc vadilo ? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém ?
Jsem už ve věku, kdy mě nebaví dělat si násilí. Pokud by mě něco nebavilo, ukončila bych svoji účast. Došla jsem až do konce, takže...

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo ?
Žádné velké překvapení se nekonalo, mnohé z minulosti jsem si utřídila, našla jsem cestu sama k sobě a užívám si intenzivněji každý den.

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
Doporučila bych ji úplně každému, kdo se chce o sobě dozvědět více, pracovat na sobě a udělat si život krásnější.


10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo
Neočekávala jsem nic, brala jsem ji jako hru, ale tato "hra" mi změnila zásadním způsobem život, za což jsem nesmírně ráda.

11. Zdála se vám Meta dlouhá ? Dělalo vám problém ji absolvovat celou ?
Odpověď je jako u bodu 7...a jak se začaly dít "věci, byla jsem zvědavá, co se bude dít dál a tak nebyl vůbec problém setrvat až do konce. Výhodou u mě bylo, že už nechodím do práce a tak jsem měla dostatek času se věnovat sama sobě a Metě.


12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali ? ( udělali)
Ani jednou! Viz bod 7. a 11.

13. Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte, že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů ?
Pokud je k sobě člověk upřímný a chce na sobě pracovat, změnu musí nutně zaznamenat. Meta byla výjimečná skupinou lidí, která se sešla, její průvodkyní Lilly, která byla úžasná svým přístupem.

14. Chybí vám Meta ted´, po třech týdnech a chtěli byste ji absolvovat ještě někdy?
Naučila jsem se podle ní žít a až do konce života ji budu využívat.


15. Bonus – cokoliv chcete sdělit vlastními slovy
Jsou určité "věci", které jsou penězi neocenitelné a k těm se přiřadila Meta ( láska mateřská, kvalitní partnerský vztah, skvělé přátelství, láska k Matce přírodě...).

Děkuji Univerzu, děkuji sobě, děkuji Lilly, děkuji motýlkům - všichni víte za co! Jsem šťastná, že budu moci pracovat ve výkonném týmu. Představa a vědomí, že budu žít Metu a Cestu aľ do konce svého života mi dává křídla a neskutečnou radost a sílu do každého dalšího dne! DÍKY!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat