úterý 27. prosince 2011

Díky Metě jsem dostala jinou hloubku

1. Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
Jsem vnímavější, přístupnější, srdečnější a díky všem , kteří mě v metě ovlivnili , pokornější a za to jsem ráda.

2. Kým jste byli předtím a kým jste nyní ? popište rozdíl
Pořád jsem to já , ale byla jsem před Metou plná strachu a stresu a teď se nedostávám do stavu citových propadů.

3. Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli ?
60-70%¨

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli ?
Žít teď a tady, být zodpovědná za vše co se mě týká, to jsem byla, ale díky Metě to dostalo jinou hloubku.

5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě ?
Ho oponopono, hlavně opakuji 4 věty .

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc , co Vás opravdu bavilo
Někam jsem patřila a skupina lidí kteří spolu chtějí být.

7. Co vám na Metě nejvíc vadilo ? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém ?
Vadilo mně, že bylo léto a moc pěkně a byli jsme celé pěkné odpoledne zavření a v temnu.Ale to, že mně to vadilo píšu jen na tuto přímou otázku, jinak bych se o tom vůbec nezmińovala, nikdy mě ani nenapadlo, že by to byl důvod proč bych nepřišla.

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo ?
Moc mě toho na mě nepřekvapilo , ale možná způsob vnímání událostí, když jsem psala raport a vzpomínala na všechny události, zírala jsem kolik jich bylo, které bych normálně přešla a vůbec bych se nad nimi nepozastavila, takové ty ve vetší míře milé drobnůstky co právě dělají život pěkný, ale málo je vnímáme a to jsem více vnímat začala. Říkám, že se ve mně více probudily city.

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
Těm co chtějí něco dělat v týmu, pro solové hráče je to jen na ochutnání, to se potvrdilo, těm co nechtějí být sami a chtějí se něco nového dozvědět o způsobu vnímání sebe i světa.

10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo
Neočekávala jsem nic a co se stalo je jen pozitivní, včetně nových a perfektních přátel.

11. Zdála se vám Meta dlouhá ? Dělalo vám problém ji absolvovat celou ?
Ke konci už se mi dlouhá zdála, ale problém mi to nedělalo.

12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali ? ( udělali)
Ukončit Metu jsem nikdy nechtěla, ale je pravda, že asi 2 předposlední mě nebavily.

13. Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte, že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů ?
Efekt Mety pro mě jsem popsala asi v bodě 1. Meta je prostě hravá a hlavně jsem dostala mnoho návodů jak si řídit život sama a bylo na mne, jestli to dělám či ne, nikdo to nedělal za mě. Ťukám já, čistící věty říkám já,
v práci i doma musím reagovat já, úkoly jsem podle své vůle plnila já, jen jsem cítila a taky mohla požádat o podporu ostatních a to bylo fajn a velký přínos je v tom, že stále je.Meta mě pozitivně poznamenala.

14. Chybí vám Meta ted´, po třech týdnech a chtěli byste ji absolvovat ještě někdy?
Zatím si nejsem jistá, jestli bych ji chtěla jít znovu, chybí mi denní sms, nechybí mi dělat úkoly.

15. Bonus – cokoliv chcete sdělit vlastními slovy
Co dodat, jen, že mi bylo po celou dobu dobře. Děkuji za podporu když mi nebylo dobře a děla se spousta pro mě špatných věcí.(Beník)

Děkuji sobě, Lilly a nám všem, že jsme ochotni na sobě pracovat, měnit se a tím třeba pomoct měnit svět.
Šťastné Štístko

Žádné komentáře:

Okomentovat