úterý 27. prosince 2011

Co jsem očekávala, to se také stalo

1. Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
jsem sama sebou, více si věřím

2. Kým jste byli předtím a kým jste nyní ? popište rozdíl
před metou jsem pořádně ani nevěděla, kdo skutečně jsem,jaké mám v životě
možnosti ,až meta mi ukázala cestu,najednou ,jsem se začala měnit,netrvalo
to dlouho a stal se ze mě motýl, jsem šťastná že to tak je,daří se mi v mém
podnikání,neusnula jsem na vavřínech ,jak se říká a dál ukazuji světu co
všechno ve mně je,více jsem se otevřela ,na svět se stále usmívám a je mi to
opětováno,vždy jsem ráda pomáhala druhým ,ale teď vymýšlím stálé nové a nové
možnosti,jak by se dalo pomoct, ať jsou to nemocní,opuštění lidé ,nebo
opuštěná zvířata a hrozně mě to naplňuje

3. Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli ?
metu jsem hrála na 100%

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli ?
naučila jsem se hrát si a to je to nejdůležitější ,pro mě ,prostě se
ničeho nebát a jen tak si hrát

5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě ?
hrozně moc mě nadchla havajská technika Hooponopono a pochopila jsem
zákon přitažlivosti, obojí v životě používám a pomáhá mě to jít dál

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc , co Vás opravdu bavilo
nejvíc jsem se vždy těšila na setkání s lidičkami, kteří mají ,také
nějaké trápení,vědění ,že v tom nejste sama mě naplňovalo, Lilly vymyslela
,pro nás vždy skvělý program, např.přednášky ,létání .....


7. Co vám na Metě nejvíc vadilo ? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém ?
zpočátku jsem se dost styděla, ale postupně to vymizelo, na metě mi
nevadilo vůbec nic

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo ?
zpočátku jsem se dost styděla, ale postupně to vymizelo, na metě mi
nevadilo vůbec nic

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
já myslím,že by si ji měl zahrát každičký človíček na naši krásné zemi


10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo
to co jsem očekávala, se také stalo


11. Zdála se vám Meta dlouhá ? Dělalo vám problém ji absolvovat celou ?
moje meta trvala tři měsíce, pro mě to bylo dostačující a žádný problém
jsem neměla

12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali ? ( udělali)
když jsem měla potřebu odejít,tak jsem to udělala

13. Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte, že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů ?
bohužel nemůžu srovnávat ,jiné semináře neznám

14. Chybí vám Meta ted´, po třech týdnech a chtěli byste ji absolvovat ještě někdy?

15. Bonus – cokoliv chcete sdělit vlastními slovy
Moc ráda jsem tento raport napsala,děkuji ti Lilly z celého srdce, že jsi mi
umožnila účastnit se této první mety.MÁM TĚ MOC RÁDA

Žádné komentáře:

Okomentovat