pátek 16. prosince 2011

Změněné Rezonanční pole srdce

1. Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
Rozhodně jsem se profesně posunula, můj vnitřní i vnější život se vyčistil a stabilizoval,díky přípravám na Metu jsem si vytvořila systém práce se skupinami a v realitě používám naplno plánování. Také si uvědomuji skutečnou hojnost svého života a potvrdila jsem si, že můj cíl - být tvůrcem a transformačním průvodcem na poli osobního rozvoje je to, co opravdu chci. Vybrousila jsem si pracovní styl a znovu se mi otevřela a posílila tvůrčí kreativita, nové možnosti a touha pokračovat po této cestě pomoci druhým tímto hravým a jedinečným způsobem.

2. Kým jste byli předtím a kým jste nyní ? popište rozdíl
Určitě jsem byla víc chaotická, nejistá, možná až agresivně aktivní a dávala jsem přednost druhým před sebou ( v překladu -1) víc mi záleželo na tom, abych udělala dobře jiným na prvním místě, 2) sobě nebo druhým jsem dělala dobře proto, abych se mohla cítit dobře já). Okolí na mne nyní reaguje jako na příliš sebejistou, ale já se cítím velmi odosobněná, uvolněná, svobodná a hlavně se tolik neskrývám. Přímá jsem byla i předtím a různými způsoby,ale ted to taktnější a neinvazivní i způsob,ale přímý zásah. Tolik nepřemýšlím a víc jednám. Mé myšlení se zefektivnilo a zjednodušilo. Splnila jsem si díky Metě své pracovní cíle - vytvořila jsem své první autorské dílo, které hodlám vylepšovat a učit dál. Moje integrita se velmi posílila, nepotřebuji ocenění ani chválu, kritika se mne téměř nedotýká, až si připadám divně. Nejzvláštnější ale je, že nemám chtivé touhy ani úzkostlivé strachy, svůj život miluji, jaký je, ztratila se ze mne nutnost přežít a bojovat za každou cenu, umím vše s lehkostí přijímat a propouštět.

3. Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli ?
Tak já určitě na 1000, protože jsem Metu tvořila :-) Někdy mne to stálo úsilí a ukrojení si z klidu a pohodlí, ale dodržela jsem slib a dokončila ji,jak jsem se sobě a motýlkům zavázala. A že se Meta z původních 3 měsíců prodloužila na 9 bylo jen dobře, protože jsem si potvrdila, že skutečná proměna a její ukotvení v realitě si žádá mnohem delší čas, než jen tři měsíce.

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli ?
Že můj život je opravdu jen můj a žít ho tak, jak chci, je největší dar, jaký můžu dát sobě i druhým. A také jsem přestala obhajovat svoje pravdy. A do třetice - tvorba se skupinou a jejich vedení po cestě transformace je pro mne přesně to pravé, tady se cítím doma, protože zde mohu uplatnit veškeré rozmanité talenty, kterými oplývám a obohatit tak svým originálním způsobem druhé.

5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě ?
Určitě EFT - z pouhé dovednosti se stalo mistrovství v různých variantách, práce v hladině Alfa se skupinou, tvorba transformačních produktů na míru, vedení a koordinace skupiny s respektem k zachování integrity jednice, umění tvořit efektivní audia a videa a veřejný projev. Používám neustále.

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc , co Vás opravdu bavilo
Bavily mne společné schůzky, rituály, radost a postupné proměny skupiny a líbilo se mi, jak se skupina homogenizovala až do neuvěřitelné podoby rodiny, všichni otevřeli svá srdce a z cizích lidí se stala zcela upřímná a milující komunita bez přetvářky.

7. Co vám na Metě nejvíc vadilo ? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém ?
Těžce jsem zezačátku nesla odchody prvních motýlků a vyrušování ,,některých,, na skupinových akcích. Také mi vadilo, že opravdu trvalo, než pochopili důležitost posílat raporty a dodržovat dohody jako důležitou prioritu.

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo ?
To, jak mne baví druhé vést a moje potřeba neustále mluvit a skákat do řeči.A také to , jak ze mne postupně sjížděl ostych z veřejných projevů a neuvěřitelný proud energie, který mnou protékal při práci se skupinou.

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
Napsala bych pro každého, ale to bych lhala. Rozhodně pro člověka který chce mít svůj život ve svých rukou, rád si hraje, rád se učí nové věci a cítí se osamělý, zmatený, bezradný, neví, co s tím a chce to změnit. Také ale musí mít osobní rozvoj na žebříčku priorit nahoře, aby si uvědomil hodnotu tohoto programu a pochopil, že rozhodnutí je čistě závazek sobě sama, kterému je třeba dostát, aby se eliminovaly vnitřní konflikty. A je velmi důležité nestahovat kalhoty, když brod je ještě daleko ,vytrvat do konce, respektovat pravidla svoje i druhých a mít cit pro zodpovědnost.

10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo
Přiznám se že moje představy byly trochu jiné, asi jsem si plošněji představovala nějaké konkrétní výsledky a jakousi euforii, protože jsem nevěděla, že to bude na devět měsíců. To, co se ale vše přihodilo však bylo mnohem lepší,hlubší a hmatatelnější, ta pozvolná objevná cesta byla zcela famózní. Díky tomuto vývoji jsem našla svoje místo v pomoci druhým.
Hluboce mne zasáhlo i to, že tak různorodá sestava motýlků, co do věku, pohlaví, zájmů, profesního zařazení a názorů, se takhle sladila. Jako takový návrat do školních lavic, kde už fungují jen pravidla přítomného okamžiku. Výsledek naprosto překonal moje původní představy, protože byl mnohem rozměrnější.

11. Zdála se vám Meta dlouhá ? Dělalo vám problém ji absolvovat celou ?
Kdybych ji nevedla, nevím, i já občas ztrácela chuť pokračovat, když mi docházela inspirace nebo trpělivost. Absolvovat ji celou bylo v plánu a někdy jsem se bála, že se budu opakovat. Ale to, co se mi na začátku zdálo jako zátěž - raporty, práce s blogem, pravidelné sms, příprava schůzek, apod. - se v průběhu Mety stalo moji přirozeností a vneslo mi to do života řád. Tedy, krátká není, ale délku určitě nezměním, protože takhle je to přesně to, co chci, aby to bylo.

12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali ? ( udělali)
To jsem popsala v předešlém bodě - když mi docházela inspirace, trpělivost nebo jsem nezvládala svůj emocionální život s lehkostí. Jednou jsem si řekla , že ji dokončím, tak se tak stalo.Rozhodnutí tohoto typu neměním, jsou silně emočně podložená.

13. Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte, že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů ?
Efekt Mety je velmi rozmanitý.Od napojení na svůj vnitřní svět, uvědomění si sebe sama, ukotvení svého ega i víry, přes dobrodružství a překvapivé synchronicity, které se dějí až do pocitu, že patříte někam, kde chcete opravdu být. Výsledkem je neuvěřitelná lehkost bytí a spojení se s tím nejlepším v sobě i kolem nás, splnění snů a přání, které jdou přímo ze srdce a dovednost žít naprosto v přítomném okamžiku.
Vyjímečná je tím, že je moje :-) Dále tím, že nikoho nikam netlačím, a přesto se věci velmi proměňují. Největší rozdíl oproti jiným seminářům vidím ve skutečných výsledcích, které všichni integrují do své reality pozvolna, každý svým osobitým způsobem. Také tím, že si nikdo nehraje na role vůdce a ovečky a hlavně tím, že je hravá, rozmanitá, stmelující , a přesto vysoce účinná. Na začátku se všichni cítí sami za sebe, na konci spolu a přitom si každý Metu do života vnášel po svém, zanechá v každém nesmazatelnou krásnou stopu.

14. Chybí vám Meta ted´, po třech týdnech a chtěli byste ji absolvovat ještě někdy?
Myslím, že ji budu absolvovat ještě víckrát, ale tato skupina je pro mne navždy vyjímečná, protože jsou to spolutvůrci. A možná i s nimi vymyslím ještě nějaké pokračování, protože jsou úžasní a skvělí všichni dohromady i každý zvlášť.

15. Bonus – cokoliv chcete sdělit vlastními slovy
Tento rok jsem se nejvíc naučila opouštět. Dobrý konec dělá dobrý začátek. Spíše jsem se vždy soustředila na ty konce -pocit ztráty, a proto jsem strádala. Dnes je to zcela jiné,at z mého života odchází cokoliv, sebevíc krásné,loučím se s tím s naplněným srdcem, úsměvem na rtech a cítím takové vrnění u srdce, co že to za těmi dveřmi čeká nového. Meta mne naučila, že to nové už nejsou výzvy, ale dary, dobrodružství.

Dlouho jsem nemohla pochopit jedno osho moudro:
Je zbytečné se trápit, když něco odchází. Co k tobě patří, to tě nikdy neopustí anebo se to vrátí. Co k tobě nepatří, stejně odejde. Takže trpět pocity ztráty je naprosto zbytečné. A dnes to žiji.

Tento rok z mého života odešlo mnoho. Od televizního seriálu, který byl dlouhý a zamilovala jsem si ho, přes první motýlky v metě, nefunkční přátelské vazby, až po muže, o kterém jsem si v prvním okamžiku myslela, že bude můj budoucí manžel.
A te´d Meta. Moje dítě, které jsem společně s motýlky donosila, narodilo se a teď se s nimi rozběhne do jejich životů.

Sama sebe překvapuji, jak lehce a se srdcem plným lásky jsem dokázala vše propustit s pocitem, že opravdu nic neztrácím, ale cítím se velmi obohacena a poctěna.

A myslím, že za tohle nejvíc vděčím Metě a motýlkům. Ta dlouhá, nádherná cesta nelze absolvovat, aby nezměnila rezonanční pole srdce. Mně určitě ano a ostatním motýlkům též. Díky Metě má moje srdce křídla.

Co dál ? Končí meta skutečně? to záleží na každém. Pro mne určitě ne. Je pomalu čas, zabalit si na cestu, protože tato otázka mi řekla : ROZHODNĚ JDU DÁL !

Tedy si pro Vás všechny chystám další programy :-)

Najdete v sekci Úvod - adenais.cz

Moc se na ně i na vás těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat