pátek 16. prosince 2011

Velká výprava do své duše

Třetí trimestr byl nazvaný Cesta integrace. Díky nádherné dovolené v Tunisku jsem Cestu integrace procházela s měsíčním zpožděním oproti všem motýlkům a tedy třetí trimestr byl opravdu mojí cestou integrace.

Během této cesty jsem podnikla velkou a někdy i náročnou výpravu do své duše, do svého srdce, do svého těla a uklidila tam. Našla jsem mnoho vzácných drahokamů, které jsem očistila a ony mi budou zářit až do konce života na cestu. Prošla jsem cestu integrace, kdy se spojilo tělesné, duševní, duchovní a emocionální tělo do jednoho úžasného celku a našla jsem i jiné hodnoty života. Žiji více TADY a TEĎ a jsem šťastná!

Velkým zážitkem pro mě byla poslední meta, kterou Lilly připravila s velkou láskou a péčí. Provedla nás i regresí a já si ty dvě stránky z knihy mého života vybavuji naprosto zřetelně a nikdy na ně nezapomenu, to ani nejde.

Taktéž není možné zapomenou na vánoční posezení motýlků. Vládla tam úžasná pohoda, dárky byly dávány s láskou a překvapení některých, zvláště Lilly, bylo tak dojemné. Kéž by ve všech rodinách vládla taková nálada. Vykládání tarotových karet večer dokonale završilo.

Nyní se budu opakovat, ale děkuji Univerzu, děkuji sobě, děkuji Lilly, děkuji všem skvělým motýlkům - všichni víte, za co vám děkuji. Mám vás moc ráda!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat