čtvrtek 28. dubna 2011

Dolce far niente

1.2. V pondělí jsme jeli na hrad, konečně mě tam můj andílek vzal, abych mu pomohla, byla jsem tam už předtím, ale tentokrát jsem mohla pomoct, doteď nebylo moc s čím, ale přišla konečně chvíle kdy jsem také mohla přiložit ruku k dílu. Byl to pro mě hrozně pěkný den, začal ranní kávou na verandě s úžasným človíčkem a nádherným výhledem, naučit se nové věci a dělat něco společně. Teď se dostanu k tomu nejhoršímu, spadly nám skříňky plné talířů, sklenic a hrníčků, vytrhla se ze zdi, ten šok a hrozný pocit, že to mohlo někoho zranit nebo něco i horšího a na to raději nechci pomyslet. Asi hodinu předtím jsem na tom místě zametala no prostě hrozný pocit co všechno se mohlo stát, ale dobře to dopadlo. Bereme to tak, že střepy přináší štěstí. Jo a abych nezapomněla, zastal se mě úplně cizí člověk to mě potěšilo, já bych se totiž vůbec neozvala :-).

3. Změnila jsem přístup k sobě, dělám si radost sama sobě k tomu mi hodně pomohl týden plánování. Na každý den jsem si naplánovala něco pro sebe, každý den se mi to podařilo splnit třeba číst si knížku, zajít na brusle, procházka, cokoliv co mi udělalo radost a co bylo jen pro mě a snažím se v tom pokračovat.

4. Je velikánský rozdíl v tom co říkám a jak to ostatní co mě poslouchají slyší, vznikají zbytečné nedorozumění. Je zvláštní, že to co říkáte a je vám to úplně jasné může druhý pochopit úplně z jiné stránky, která by vás ani zpočátku nenapadla, že to tak někdo může brát, vše je o komunikaci a chtění se domluvit a vysvětlit si určité myšlenky...

5. Došlo mi, že se mi jeden cíl plní a to, že jsem ve stabilním láskyplném, souzněném a podporujícím vztahu. Je to čím dál tím lepší a ani bych před několika měsíci nepomyslela, že se to může stát i mně. Děkuji Tobě Lilly a i mému andílkovi.

6. Nedaří se mi přijít na to proč mám občas divný pocit v břiše, už jednou jsme s Lilly přišly na to, že to jsou moje strachy, že nemám věci pod kontrolou. Jen nevím z čeho mám strach, přijde to nečekaně, poslední dobou dost často, možná bych měla víc sledovat svoje myšlenky kam mi zabíhají a doufám, že na to brzy přijdu.

7. Tento týden se hodně točilo kolem neteří, jak vše zvládnout, aby to vyhovovalo všem stranám...

8. Moje tři hlavní priority na příští týden

- postarat se o neteře
- zdraví
- zbavit se únavy a odpočinout si

9. Moje tři hlavní priority na příští měsíc

- zvládnout vše co jsme si s andílkem naplánovali
- udělat si čas i sama na sebe, sladké nicnedělání - dolce far niente :-)
- přiblížit se sama k sobě

10. Co bude za rok to vůbec netuším, žiju teď spíše přítomností, neplánuji, v minulosti bylo spousta očekávání a nakonec dopadlo vše jinak, chci si užívat to co je teď a co bude za rok se nechám příjemně překvapit :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat