čtvrtek 28. dubna 2011

Holt musím makat

1.Největším úspěchem pro mě za poslední týden je moje motivace, motivace tvořit!!! Velmi málo jsem kreslil, zato jsem se hoodně činil v hudbě, vytvořil jsem něco nového, s kolegou jsme vybraly instrumentálky z jeho tvorby a mám dopsaný text! Hned po tom co jsem ho dopsal, jsem si řekl - nestačí... a hned jsem začal psát další na další boží instrumentálku!! Trošku se cítím že mě to táhne jinam než ke streetartu ale to byla jen iluze.. Streetart miluji a hudbu také.. takže budu dělat to co miluji.. a oboje! Má tvorba osloví spoustu lidí, a mnoho z nich nebude zprvu chápat kde se to ve mě všechno bere :)

2.Během svátků jsem si přišel jako bych se myšlením a vůbec brátil cca o měsíc zpátky... Nechtělo se mi usmívat, nechtělo se mi být štastný.. Po večerním relaxu a přemýšlení jsem dospěl k názoru že jsem štastný tady a teď, a že ten chvilkový posun zpátky bylo jen upozornění na to že se něco děje.. a děje.. a takhle se mi to líbí :)

3.Zlepšilo se moje zapálení pro tvorbu, vlastně se zlepšuje den za dnem. Co se zhoršilo? Na tu chvíli můj pohled na sebe, lidi a na svět, bylo to zvláštní, nicméně jak se zdá je to pryč a to mě těší..

4.Opětovně mi došlo že jsem pánem svých myšlenek a že nikdo jiný než já je nemůže ovlivnit... Že moje pocity jsou mým výtvorem, já rád tvořím krásné věci tak proč né i ve své hlavě a srdci?! :)

5.Napadá mě furt něco nového, jen se mi teď ke streetartu přidala hudba.. užívám si to, v jednu chvíli koukám po městě a hledám ty svá "místečka" a hudbu ze sluchátek téměř nevnímám a v další chvíli se zaposlouchám, místa nehledám a nechávám svoje myšlenky plynout, ty výrazné tam někde zůstanou a doma je můžu přenést na papír, do rýmů, do rytmu ;)

6.Dostávám takový menší "předmaturitní stres".. za necelý měsíc mě čeká první zkouška.. je to výzva ale zároveň mám trošku pochybnosti. Hold musím makat!

7. Jednoznačně na hudbě.. málokdy jsem na ní přestal myslet, mimo jiné jsem pracoval na svém maturitním výrobku, který už dostává konečnou formu!

8.dějiny, lieratura, technologie, angličtina...

9. Mám jen jednu, úspěšně složit všechny maturitní zkoušky!!! Úspěšně projít příjmacím řízením na VŠ.

10. Tenhle bod je pro mne v tuto chvíli asi nejobtížnější... Studuji VŠ, tvořím, jsem milujícím a milovaným partnerem a užívám si svůj skvělý život!

Žádné komentáře:

Okomentovat