čtvrtek 28. dubna 2011

Vyhazuji, co není mé

Tento týden jsem úspěšně vyřešila spoustu materiálních záležitostí. Mám
z toho radost a dává mi to pocit větší moci nad mým vlastním životem.
Nechala jsem se ovlivnit a rozhodit druhýma lidma, když jsem přijala
jejich věci a názory za své. Bylo mi z toho pak dost zle.
Začala jsem být přísnější na svého syna a na žáky ve škole. Začala jsem
všem stavět hranice.
Začala jsem stavět hranice i manželovi.
Učím se nepopírat a neobcházet sama sebe. Ustávat si sama sebe.
Začala jsem do sebe investovat. Zatím jen finančně. Doufám, že se mi to
podaří i časově.
Dost špatně se mi tento týden dařilo nenechat se ovlivňovat názory
druhých, ale to je můj permanentní problém. Teď už si to aspoň uvědomuji
a zpětně "vyhazuji", co není mé.
Tento týden jsem řešila jednak věci materiální a finanční (servis auta,
pojistka na auto, stavební spoření). Mám z toho dobrý pocit, protože to
mám konečně pod kontrolou.
A z těch duchovních věcí jsem si zpracovávala sebehodnotu a hranice.
Moje priority na týden:
a) zvolnit tempo
b) doplnit jarní šatník
c) objednat se k zubaři
Moje priority na měsíc:
a) udělat si pořádek v účtech, penězích a financích vůbec
b) udělat si pořádek v mé skříni s oblečením - myslím, že si tím udělám
pořádek sama v sobě
c) najít si čas na cvičení

Nepředpokládám. Můj život se za poslední rok překlopil od základů.
Takže, co bude za rok, si vůbec netroufám odhadnout. Jen vím (doufám),
že vše, co přijde, zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat