čtvrtek 28. dubna 2011

Šampion se nekoná

1. Mám vymalovanou ložnici na oranžovo a osázenou půlku zahrady. Práce pro Ezo mne baví víc a víc. A ozývají se mi zájemci na kursy a projekty naprosto sami.
2. Šampion se nekoná. Tedy ne ten, který pro mne šampionem byl doted´, ale cítím se spíše obohacena, jen moje tělo je nějak víc unavené.
3.Mám neustále uklizený pracovní stůl, zase jsem něco zhubla.
4. Velmi lehce přepínám do stavu pohody, emoce mne neřídí, ani pozitivní, ani negativní.
5. V červnu jdu do televize, to je jasná věc, zahraji si na kartářku a numeroložku, projekt 21 se dobře rozjíždí a pracuji neustále na tom, aby o mne vědělo víc a víc lidí.
6. Jediné se mi nedaří držet pracovní systém, mám pocit chaosu a mnoho rozdělaných věcí, což u mne není nic nenormálního.Doted to byl de facto standart. Ale pracuji na změně.
7. Mým hlavním zájmem je úprava domu v osobní i pracovní zóně a těším se, až to bude hotové, začnu opět trénovat u tyče.
8. Moje priority pro příští týden:
-vyúčtovat finanční záležitosti
-dokončit pracovnu
- dokončit plán 21tky
měsíc:
-vypsat kursy do konce roku na web
-vymalovat chodbičku, vyčistit byt
- uspořádat pracovní tým a scripta mety

Za rok odteď se vidím šťastná v partnerství, nejznámější terapeutka v ČR , zdravá a v kondici.

I když to vypadá, že se nic neděje, děje stále pořád a hodně. I když si připadáte na mrtvém bodě, může to být krok v prostoru, kde jste poprvé, tedy nepropadejte panice a jen s láskou koukejte do sebe i kolem sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat