čtvrtek 28. dubna 2011

Pořád nemám jasný cíl

1-tento týden nic mimořádného
2-jsem nějaká unavená,všechno mě bolí,nemám na nic náladu
3-nějak se nemůžu hnout z místa,zdá se mi,že pořád stojím na jednom místě,nikam se neposouvám
4-přišla jsem na to,že už nechci být tak strašně sama,samotu mám ráda,ale už jí bylo dost
5-tento týden nemám žádnou energii,potřebovala bych dobít baterie,proto se moc těším na nedělní setkání motýlků
6-pořád nemám jasný cíl
7-dělala jsem si plán,jak pracovní,tak osobní a plnila některé jeho body a dopisovala deník
8-příští týden musím posekat trávu okolo domu,nechat si opravit brýle a mít poslední posezení s přáteli,kvůli mým narozeninám
9-v květnu se zúčastním školení na nové barvy,zaplatím poslední splátku z půjčky a doladím svoje cíle
10-myslím si,že za rok už bude moje srdíčko zahojené,že budu v práci úspěšná a finančně nezávislá.

Žádné komentáře:

Okomentovat