čtvrtek 28. dubna 2011

Přemýšlím o dráze profesionálního poutníka

Šel jsem ze Servácem svatojakubskou cestu,trasa:Tábor-Praha. Zakončili jsme ji ve Vlašimi. Byl to mazec:)

Hned ze začátku poutní cesty přišla krize, přemýšlel jsem nad ukončením cesty, měl jsem obavy že to do Pondělka nestihnem ,za nedlouho jsme jednohlasně prohlásili:JDEM ,DOPADNE TO ,JAK DOPADNOUT MÁ.

V práci, vždy po ukončení směny uklízím na pracovišti.

Neustále mi v hlavě běží formulka z HOOPONOPONO a už nevybuchuju.

Dneska jsem zapojoval jeden z komponentů ke stroji, pískal si a říkal Hooponopono,přišel ke mně šéf a říká: Ty seš dneska nějakej jinej ,hledal slova a pak …..nějakej sebejistější, Staňo dneska seš dobrej a já na něho jen vyvalil vočiska a pak jsme se rozřechtali :):):)

Utvrdil jsem se v tom ,že na cestě se cítím ze všeho nejlépe a náhodou se dozvěděl o práci profesionálního:)poutníka, který provází a pomáhá ostatním poutníkům při náročném terénu:)že by…………. :)

Znovuoprašuji a učím se z Wydy techniku uvědomělé chůze. Člověk tak získává daleko větší kontrolu nad svým tělem.

Dořezal jsem keltského dědka do svého djembe

Rozpracoval jsem plán na společnou motýlí svatojakubskou poutní cestu o které přemýšlím už od začátku metamorfozy.

Chci se zaměřit více na svoje tělo a hlavně záda

Vyřezávat ,malovat,skládat básně, poshánět nové bydlení a prostory na tvoření

Zdokonalení se ve španělštině a angličtině

Předpokládám že se budu vydávat na cestu tam či onam a mít radost z každého TEĎ a tvořivost nebude mít hranic.

Žádné komentáře:

Okomentovat