neděle 29. května 2011

Čekám malého motýlka a budu se vdávat

To nejkrásnější co se mi za poslední týden a možná celý život stalo, 
je určitě to, že čekám malého motýlka!!! Jsem nejšťastnější na světě!!!
A myslím, že není co dodat... ,o))
Tím pádem i ty nejhorší zážitky nevnímám a jsem plná lásky a radosti...
Změnila jsem se hlavně v tom, že konečně se na svět dívám jako matka...
Pochopila jsem, že i sny, které vypadají mnohdy nereálně, se nakonec splní. 
Nikdy by mě nenapadlo, že všechny najednou. 
Dostavujeme domeček nezadlužení, budu se vdávat, čekám dítě atd. 
Moje očekávání, že všechno přijde postupně nebo vůbec, mě omezovaly. 
A dostala jsem místo toho rovnou balíček splněných snů...!!! ,o)))
Od mé role mě to malinko odvedlo,ale asi je potřeba jí trošku upravit... ,o)
Drhne to určitě v práci, ve které mám skoro smůlu! 
Nic se mi nedaří a to jediné mě velmi trápí...
Tento týden byla nádherná energie na vyklízení čehokoliv. 
Obrátili jsme půdu vzhůru nohama, všechno zbytečné letělo 
a v tomto duchu jsem vyklízela a vyhazovala celý týden...
Na ten další plánuju hlavně pracovat a co nejvíc si vydělat!
Další měsíc chci dát všechny papíry, účetnictví atd. do kupy...
Co bude za rok? Nádherná otázka v tomto týdnu! Konečně spatřím svoje mimi...
Bonus? Ten je jasnej! ,o))) 
Amelie končí v metě z osobních a pracovních důvodů. 
Přejeme jí krásné další dny, měsíce i roky!

Žádné komentáře:

Okomentovat