neděle 29. května 2011

Jako bych tento týden nežil

Nevýrazný týden. Je mi všechno jedno. Dnes (neděle) mi přijde, jako bych ho nežil, nevyužil do poslední mrtě, jako bych ho tím vlastně zahodil.

Potěšilo mne: - raport od Amélie :-)

- dcera udělala řidičák na motorku

- táta stále umí dobře střílet = mám radost z jeho radosti:-)

Někdo mi nacouval do auta, oprava vyřešena obratem, pocit asi takový: hm.

Hodně koukám po motorkách (inzerce), v garáži pro jednu místo vždy najdu, manželka se již smířila a o to víc se doma snažím:-) V pondělí splním další úkol, zvednutí úrazové pojistky, přijde kamarád - pojišťovák.

Mám problém zavolat na zajímavý inzerát. Prostě vzít mobil, vymačkat číslo a mluvit. Telefon mi najednou přijde strašně daleko. Chabě si to vysvětluji tím, že mne ten inzerát zas tak moc neoslovil.

Potřebuji se na něco těšit a poslední dobou mi nějak docházejí nápady. Možná je to taková pozdně-jarní depka. Žádné možná, fakt je to depka.

Priorita na týden – donutit se napsat jeden mail (už nad ním přemýšlím 2 týdny). A v delším úseku provětrat si myšlenky jízdou na své nové motorce.

Žádné komentáře:

Okomentovat