neděle 29. května 2011

Moje pocity jsou součástí procesu, kterým musím projít

Užila jsem si túru v Alpách. Moc.
Ublížily mi některé mé pocity, ale už začínám chápat proč to tak je a že je to přirozené a bude to v pořádku.
Víc se ladím na to co chci a daří se mi. V pracovní oblasti se to hezky rozjíždí. Pokud to tak půjde i v jiných oblastech, bude to super.
Přišla jsem na to, že mé pocity, ať jsou jakékoliv, jsou součástí procesu, kterým nutně musím projít.
Priority – připravit se na školení a odnést si z něj co nejvíce informací, zvládnout naplánované úkoly, relaxovat
Priority na měsíc – skamarádit se s novým systémem v práci, nepolevit v závazcích vůči mně, naučit se něco nového (což se už děje)
Kdybych nic nemusela a měla vše, byla bych cestovatelkou a filantropem.
Za rok od teď budu výborná ve své práci, budu umět hodně věcí, které se naučím a v ostatních oblastech života to bude taky fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat