neděle 26. června 2011

Bez zdraví jsem nic

1. Užila jsem si první dny na hradě v týdnu, cestu do Blanska ve své Blažence, kdy jsem se cítila jistě, měla jsem ze sebe dobrý pocit, takhle bych se chtěla cítit pořád, komedii v kině, kde jsem se moc nasmála, vynikající špízy od Ela J

2. Asi se sebou dělám hrozné věci, hodnotím to podle mého zdraví, kdy jsem se necítila ve své kůži převážnou část týdne.

3. Přijde mi, že jsem se zastavila v určitém bodě a dál už mi to nejde.

4. Něco je špatně, musím zjistit co a pak to budu řešit.

5. Snažím se pochopit proč se určité věci dějí…

6. Bez zdraví jsem nic!

7. Léčitel, dát se trochu do kupy, užít si příjezd sestry

8. Dovolená, sraz s kolegyněmi, práce navíc

9. Cokoliv co by bylo ušité přímo na mě a pomáhala přitom ostatním.

10. Za rok budu zdravá, plná elánu s pozitivním myšlením, milující a budu milována.

Žádné komentáře:

Okomentovat