neděle 26. června 2011

Už jsem Radka rozverná, nejen rozumná

1.Tento týden jsem si užila ochotnické divadlo mých kolegů z práce. Bylo to super. Nějak jsem je začala mít víc ráda. :-)Taky jsem si užila radost dětí ve škole, když jim vyměnili jejich třídní učitelku za mě.
2.Pořád mě zraňuje chování některých dětí ve škole a beru si ho příliš osobně.
3.Téma tohoto týdne, tedy propouštění starého, se mi projevilo umocněním touhy na změnu jména motýla.
4.Změním (měním) si jméno svého motýla. Přestávám být Butterfly. Stávám se Rozárkou.
5. Tento týden se mi už konečně dařilo být naladěná i na to, co chci. Nejen na to, čeho se bojím.
6. Na školním výletě jsem přišla na to, že už nechci být pouze Radka - rozumná, ale že chci být taky Radka - rozverná, abych si ten život konečně taky užila. :-)
7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Moje hlavní priorita na příští týden je dožít v klidu a pohodě konce školního roku!
8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
Příští měsíc budou prázdniny. Chci si užít klidu, pohody, odpočinout si a uklidit doma a v sobě. A taky trochu u rodičů :-)
9.Kdybych nic nemusela, tak bych teď asi týden spala.
10.Od teď za rok budu spokojená sama se sebou. Budu žít tady a teď. Budu vědět a věřit, že vše je jak má být.

Žádné komentáře:

Okomentovat