neděle 26. června 2011

Poctivé odvádění práce mne baví

1. Jedním slovem - brigádu :) miluji komunikaci s lidmi a tam si jí užiju až dost. Také jsem se rozhodl pro to, že toto léto mě ani jeden zákazník nemůže naštvat či rozhodit...a jasně že to tak taky bude :)

2.Možná některé myšlenky a přístup kolegyň...Nicméně, během jednoho dne se to úplně otočilo, věřím že k tomu velkým dílem přispěla i podpora týmových motýlků. Děkuju váám :)

3.Spousta věcí mi ukázala co se pro mé sny a cíle hodí a co ne...Tenhle týden byl úžasný!!

4.Trošku víc volného času, i přesto si ale užívám každou chvilku.

5.Určitě na to co chci, po většinu týdne se mi dařilo vše co jsem chtěl :)

6. Opět se utvrzuji v tom že jsou lidé kteří mají podobné myšlení jako já, a že jsou lidé kteří ho nemají, nechtějí tudíž se mnou neladí...

7. Poctivé odvádění práce co mě baví, sepsat životopis, jít na procházku nebo jet malovat..

8.Brigáda, úsměv, poohlédnutí se po dočasné práci...

9.Byl bych šťedrý k lidem kteří by měli méně než já a zasloužili by jsi více!

10. Jelikož jsem neuspěl v příjmacích zkouškách na VŠ, tak moje odteď za rok už nezní studuji Vš, za rok jsem úspěsným obchodníkem v MLM, partnerem úžasné ženy, dobrým přítelem který umí pomoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat