neděle 26. června 2011

Ráda si listuji stránkami Mety

Cely tento tyden jsem si opravdu uzila.

Hodne prace, zaplacene faktury.Delala mi moc dobre pomoc Cyrana pri priprave prednasky.Jeho rady i vedeni tymu.

Nejvice mi ublizilo zjisteni, ze prace na dome se budou muset dost opravovat a firmauz to nejak neresi.

Trenovat vedomi, se mi docela darilo a dost jsem to citila pri posilani energie clenum tymu.

Citila jsem jakoby i syn byl citlivejsi, pekny prociteny tyden.

Dluzim si kadernici, v planovany ctvrtek nestihacka.

Naladena jsem byla spis pozitivne.

Dnes jsem byla nejaka unavena a udelala si cas a precetla si raporty , nejake prispevky atd.

Prisla jsem na to, ze je pekne si pocist a ze si odted budu rada listovat strankami Mety.Dost jsem se bavila.

Moji hlavni prioritou pristiho tydne je rozhybat firmu k odstraneni zavad rekonstrukce domu.

Pristi mesic, uzit si Berounku a moc se tesim, protoze beru Benika, hajzlika, potmepycha a nevim jak to s nim pujde, jestli nas strelenec vyklopi ci ne a taky se tesim, ze na nej budu mit cas a dostane drezuru.

Kdybych nic nemusela? Nic nove me nenapada. Nuda? Samota?

Za rok budu mit partnera snu a budu bohata ve vsech dobrych smerech.

Dekuji Zelenym slunickum za podporu v dobe podpurnych sms, jejichz formu jsem nejdriv nepochopila, ale asi nebudu sama.Opravdu jsem se obcas citila - Laskou v akci.

Taky se mi libi, ze je nas asi vic co nestihame, minuly tyden jsem misto reference na tema tydne napsala par otazniku, protoze jsem tema vubec nepobrala a jak jsem ted procitala raporty, bylo nas nejak hodne.cha cha Ale vidno, ze nas to nejak netrapi.

Žádné komentáře:

Okomentovat