neděle 26. června 2011

Jedno malé přáníčko se mi splnilo zcela nečekaně

Nejvíc jsem si užila návštěvu kamarádky Hanky v Kohoutovicích.

Přinesla jsem jí krásnou kytku k narozeninám a šly jsme to zapít na útulnou zahrádku zdejší hospůdky.

V neděli jsem pak byla na dlouhé procházce Údolím oddechu se setřenkou a krásně jsme pokecaly...

Můj starší synek si na mne během své krátké návštěvy v Brně nenašel čas...

Jít neochvějně za svým cílem a žít tak, jako bychom už byli tím nejúžasnějším motýlkem - To se mi dařilo tak na 50%. Pořád jsem si musela připomínat, jak by se asi zrovna teď zachovalo mé nejúžasnější JÁ....

Stále se mi nedaří vyčlenit si víc času na své koníčky. Hodlám se do toho pustit už za týden, kdy mám konečně dovču.

Tento týden jsem byla častěji naladěná na to, co chci. Občas se sice vynořily staré strachy, ale už ne v takové intenzitě, jak dřív.

Naučila jsem se vyhýbat negativním zprávám (např.Zpravodajství v TV) a jsem čím dál klidnější. Taky se mi daří pravidelné na sobě praktikovat EFT.

Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Navštívit kamarádku

- Ještě víc se hýbat

- Domluvit se synkem návštěvu u známých

Moje tři hlavní priority na příští měsíc:

- Naplánovat oslavy narozenin

- Užít si výlet s kamarádkou

- Víkend s tancem na Slapech

No to musí být hrozná nuda, nic nemuset a všechno mít.

O co bych pak usilovala a jak bych mohla být vděčná za drobné radosti a za splnění i těch nejmenších přání? Takhle bych to opravdu nechtěla. Na druhou stranu, kdybych měla ne všechno, ale dostatek financí, mohla bych pomáhat těm, kteří v životě neměli tolik štěstí a chybí jim buď zdraví, domov nebo láska.

Ať už se jedná o lidi nebo zvířata.....

Co předpokládám, že se stane odteď za rok - Pořád jsem přesvědčená, že to bude stejné - Odteď za rok budu spokojeně žít ve svém novém domově, budu mít partnera, který si mne zaslouží a bude splňovat mé představy o něm a budu mít dostatek financí na to, abych si mohla dělat drobné radosti a taky pomáhat těm, kteří mou pomoc potřebují.

Bonus - Jedno male přáníčko se mi splnilo naprosto nečekaně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat