neděle 26. června 2011

K cíli jdu pořád, i když jsem zaseklej

1.Šli sme s mijou z lesa kde byly desítky světlušek-tolik sem jich ještě nikdy neviděl..šli sme tichou noční ulicí a drželi se za ruku a najednou se něco stalo..všechno kolem bylo moc důležitý-věci který sem předtím nevnímal-noc,domy,popelnice,stromy,cesta,každej detail sem vnímal..taky sme tam byli my dva spolu a já si uvědomoval že su šťastnej..cítil sem svý srdce..bylo to tady a teť a já byl u toho plně si toho vědomej-úžasnej pocit

2. Bolí mě nově zablombovaný zuby tak si pořádně nevychutnám jídlo a mám málo energie-čistím se po vysazení marihuany a su hodně unavenej,ale sám si za to můžu..

3. Beru nepříjemnosti co se mě dějou jako dočasný,cítím že se TO už blíží..transformace,novej svět..musím být trpělivej a být na sebe hodnej..

4. Já se musím rozhodnout a vzít si to co chcu aji když se bojím-nikdo jinej to za mě neudělá..

5. K cíli du pořád aji když se cítím zaseklej..všechno kolem se spojuje v můj prospěch-všechno začíná do sebe zapadat..má víra je silnější a silnější..du si svou cestou a svým tempem,,bez ohledu na ostatní dojdu tam kam mám a přeju si

6. Nedaří se mi víc projevit a využít mou tvořivost..zatím si tvořím sám v sobě svůj novej svět-můj čas přijde

7. Pracoval sem na rozhodnutí ohledně významné životní změny..bojuju se svým strachem

8. Moje tři hlavní priority na příští týden ?
napsat scénář mýho života
být na sebe hodnej a trpělivej
naslouchat své intuici a hlavně podle ní jednat bes ohledu na to co valí moje hlava proti ní

9. Moje tři hlavní priority na příští měsíc?
nový místo bydlení
nová práce
jednat podle mé intuice

10. Co předpokládám, že se stane odteď za rok?
žiju plně v tady a teť
miluju
tvořím

Žádné komentáře:

Okomentovat