neděle 26. června 2011

Musím začít znovu, od začátku

  1. Moc problémů, takže užila jsem si snad jen výlet na hrad Buchlov v neděli. A také podpůrné SMS, dodávaly mi klid a sílu dívat se dopředu.
  2. Zase bych se asi opakovala, a chci se už od problémů oprostit.
  3. Téma týdne je pro mě jak stvořené, jít dopředu za svým cílem a stále se neohlížet. Věci, co dopadly špatně, odložit, vzít si ponaučení a jít dál.
  4. Dlužím si asi stále lásku k sobě. Jde to změnit, nevím.
  5. Stále jsem ještě naladěna na minulost, na špatné věci, ale znatelně méně než před týdnem.
  6. Přišla jsem na to, že si musím vyřešit věci z minulosti. Což jsem udělala, zbytek k dořešení nechám na vesmíru. A musím začít znovu, od začátku.
  7. Tři hlavní priority, léčitel v sobotu, na toho se neskutečně těším, vyhrát konkurz na práci, vypravit dceru na tábor.
  8. Na příští měsíc? Pracovat, malovat, a hlavně dát si život do pořádku.
  9. Budu se opakovat, byla bych umělkyně, malovala bych, atd.
  10. Za rok, přesně podle podpůrných SMS, mé problémy v práci budou vyřešeny a já budu vydělávat 50 000,- měsíčně. Můj život bude stejně nádherný, jako můj scénář.

Žádné komentáře:

Okomentovat