neděle 26. června 2011

Měla bych to všechno mít víc na háku

1.Mám dole 1kg. Pro začátek jsem spokojená.Po dvou letech od porodu mi to jde konečně dolů.Zařadila jsem do jídelníčku chlorellu a jím tak,abych měla pořád dost energie.Je velmi příjemné opět dostávat sms od motýlků z týmu.Cítím se s nimi opravdu moc dobře,jsou zlatí-Zlatíčka.
2.V pátek mě zaskočil příchod kominíka.Vzhledem k tomu,že u nás,už roky nebyl,jsem se nechala ukecat,k tomu,že se nám podívá do komína.Vyčistil lopatkou nějaký kopt,napsal 2 revizní zprávy(které jak jsem zjistila vůbec nepotřebuju )a nechal si zaplatit téměř tisícovku.Byla jsem na sebe pěkně naštvaná.Takhle naletět!Poučení pro příště...Nečekala bych,že i kominík se dnes může chovat takhle "tržně".
3.Cítím se poslední dny slabošsky víc,než jindy.Pořád se cítím rozpolcená.Měla bych to mít všechno víc na háku.Pořád nechám hodně vstupovat do svého života ostatní lidi.
4.Máme všichni velkou podporu v jiných světech-dimenzích.Ale zatím ji tolik nevnímáme.Strach je silný.Někdy,když se zadívám hlouběji,vidím v našem lidském světě tolik manipulace.Některá je dost čitelná,jiná hodně skrytá a to se pak nestačím divit.
5.Dala jsem si závazek,že začnu po dlouhé době využívat naši domácí posilovnu.Toto náročnější fyzické cvičení mě pomáhá lépe se koncentrovat na sebe.
6.Mám pocit,že se mi nedaří vážit si dostatečně sama sebe.Zatím nevím,co s tím,ale je to můj celoživotní problém.
7.Tento týden jsem nejvíce pracovala na svých vizích.
8.Posilování,příprava na dovolenou,čtení.
9.Více volného času pro sebe,další 1kg dolů,nějaká dobrá akce-třeba zábava.
10.Práce na svém těle,větší pohoda,dobrá komunikace s okolím,ohodnocení sebe samé.

Žádné komentáře:

Okomentovat