neděle 24. července 2011

Chci zpět svůj starý život

Tentokrát opravdu nevím, co napsat. Týden tak nějak prošel bez větších výkyvů.

Opravdu se mi asi nepodaří dnešní raport napasovat na jednotlivé body.

Jdu za svým cílem, nebo se aspoň pokouším, i když mám někdy pocit, že to nezvládnu.

Nejlepší jsou jen takové maličkosti, záblesky radosti. Prodala jsem další kresbu, viděla krásný film, přečetla krásnou knížku.

Předevčírem jsem si uvědomila, že chci zpět svůj starý život, jaký jsem měla před dvěma lety, bez podvodníků, policajtů, soudů. Za moc nestál, ale oproti tomu, co mám teď, byl skvělý.

Nejvíc jsem se snažila zapracovat v nové práci, trošku jsem se učila burzu. Bohužel jsem nestihla se věnovat realitám tak, jak bych si představovala.

Moje priority na příští týden? Věnovat se víc realitám, opět se pustit do učení italštiny, trochu si odpočinout.

A na příští měsíc? Dovolená a odpočinek, po roce a půl života ve věčném stresu už prostě nemůžu dál.

A příští rok, počítám se splněným scénářem, budu žít v hojnosti, dělat reality, případně nějaké kurzy, budu mít čas na svoji rodinu, přátele a svoje malování.

Žádné komentáře:

Okomentovat