neděle 24. července 2011

Konečně jsem přibral

1. Užíval jsem si v podstatě každý den, ale hlavně dnešní schůzku v Adamově :) je to tam vždy tak zvláštně jiné než v Brně. Také mě potěšilo že Sheile se můj dáreček líbil. Největší radost mi ale tento týden udělal pohled na váhu! Před měsícem sem se rozhodl že chci přibrat.. a přibral sem 9-10 kg :)

2. Krom jedné hádky s mámou nic.

3. JSEM!

4. Dlužím si více času pro psaní textů, tak teď využívám každou chvíli :)

5.Rozhodně na to co chci protože být naladěný na to co nechci nikdy nepřináší dobré výsledky.

6.Lépe rozeznám kdy mě lidé poslouchat chtějí a naopak... I když s těmi tvrdohlavými na to ohled neberu :D

7. Najít práci, 2 texty, zajít si s někým na kafe.. už ppiju rozpustný moc dlouho :D

8. Najít práci, zbavit se té mé lenosti nadobro, užívat si každý den s úsměvem na rtech

9.Asi až dnes na schůzce mi došla podstata tohoto bodu v raportu.. takže říkám jednou a provždy... byl bych umělcem! :)

10. Za rok se těším na nástup na vysokou školu, jsem štastný za celý ten rok co uběhl, a jsem ve skvělé fyzické kondici!

Žádné komentáře:

Okomentovat