neděle 24. července 2011

Scénář se mi plní...

Byl to dlouho plánovaný víkend s tancem v hotelu na Slapech se sestřenkou. Byla jsem v této oblasti poprvé a dýchlo to tam na mě romantikou zašlé trampské slávy. Obě jsme si to skvěle užily. Věnovaly jsme se nejenom tanci, ale zbyl nám čas i na poležení u vody a projížďku na lodičce. O to náročnější byl pak návrat domů, kde mě čekalo uklízení celého bytu po výměně oken - UF!

Opět se tento týden nenašlo nic takového (i když ty pražandy jsou některý fakt protivný)

Jsem na cestě ke svému cíli? Ano! Je to moje největší priorita!

Spoustu bodů svého scénáře si mi už daří plnit a ten zbytek je hlavně otázkou peněz. Ale to přijde!

Myslím, že se mi daří určovat správné místo na svojí cestě všemu a všem, co mě potkávají. Nenechávám se už tak jako dřív vtahovat do problémů těch druhých - to je jejich cesta!

Pořád mi na nějak nevychází čas na knihy. Budu na tom muset zapracovat intenzivněji

Daří se mi víc a víc být naladěná na to, to chci.

Naučila jsem se cenit si sama sebe natolik, že už pro mne není důležité, co si o mně myslí ostatní. Pořád jsem se snažila někomu vyrovnat v tom co umí nebo co provozuje a nyní jsem si konečně uvědomila, že moje schopnosti a dovednosti jsou dostatečně bohaté na to, abych mohla směle konkurovat těm, kterým jsem se ještě nedávno obdivovala.

Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Návštěva kamarádky u mě

- Večeře s kolegy

- Prohlídka podzemí pod Zelným rynkem

Moje tři hlavní priority na příští měsíc

- Kurz EFT II s Lilly

- Kurz herectví

- Grilování v Adamově

No to musí být hrozná nuda, nic nemuset a všechno mít.

O co bych pak usilovala a jak bych mohla být vděčná za drobné radosti a za splnění i těch nejmenších přání? Takhle bych to opravdu nechtěla.

Pořád jsem přesvědčená, že to bude stejné - Odteď za rok budu spokojeně žít ve svém novém domově, budu mít partnera, který si mne zaslouží a bude splňovat mé představy o něm a budu mít dostatek financí na to, abych si mohla dělat drobné radosti a taky pomáhat těm, kteří mou pomoc potřebují.

Bonus - Další dvě přáníčka splněna :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat