neděle 24. července 2011

Jako v Jiříkové vidění

Tento týden jsem si užila návštěv, povídání s přáteli, pracovní nasazení, rozhovory, které pro mne byly velmi poučné.

Pokud mi něco ubližuje, jsou to jen moje myšlenky.

Téma týdne – napřed jsem si myslela, že jsem mimo, ale když jsem se nad tím pořádně zamyslela, podívala se na předchozí reporty, zápisy a na scénář, zjistila jsem, že jsem na správné cestě. Jen si připadám jak v Jiříkově vidění.

Dlužím si věřit. Tentokrát ne ve mne, ale lidem kolem mne a taky tomu, že se naplňují má přání.

Na co jsem byla naladěná? Je to půl na půl.

Na všechno se dá nahlížet z více úhlů a já na to zapomínám.

Priority na příští týden
Já a knihy
Podívat se na místo, o jehož existenci jsem se dozvěděla z obrazu v galerii
Uspořádat věci, které v naší domácnosti ještě nemají své místo

Priority na příští měsíc

Dovolená
Práce

Kdybych měla vše a nic nemusela, byla bych šťastná tím kým jsem a vděčná za to co mám. Což už jsem :). Byla bych cestovatelka a filantrop.

Za rok od teď budu zvládat své myšlenky. Nenechám je, aby mi dělaly v hlavě binec :). Budu šťastná a spokojená.


Žádné komentáře:

Okomentovat