neděle 24. července 2011

Jsem na cestě

1. Užívám si pozornosti druhého pohlaví, syna, přátelství, konce MD i práce.
2. Ublížili mi moji nejbližší, tedy spíš to, co jim věřím. Už dávno jsem ta, na kterou si vždy ukážou prstem, když se jim něco nedaří, nebo něco pokazí, měla bych si už zvyknout, nebo je prostě nechat cestou... Ublížil mi strach. Taky pocit, že jsem na vše sama. Moje tvrzení, že jsem špatná, protože nechci, co po mě chtějí ostatní.
3. Jsem na cestě vím kam, ale cíl to teda není...
4. Netuším co si dlužím, asi utéct a začít svůj život jinak, jinde...
5. Tak to nevím, vůbec nemám tušení asi na to co nechci???
6. Že já o lásku neprosím a ani nehodlám začínat.
7. Oslavit narozeniny kudrnatého miláčka, vydělávat peníze a zařídit si úřady
8. Mít peníze, rozmyslet se co dál, najít si ještě práci, nebo to vše zařídit jinak.
9. Byla bych dost daleko od lidí, co mi ubližují, ale nevím jestli daleko je dost daleko, nevím, zda by mě to vše zase nedohonilo i třeba jinou formou. Hlavně bych měla svoje bydlení, svoje koníčky, své dítě, splnila si všechny svoje sny a splnila sny i ostatním, kteří si to zaslouží. Užívala bych si. Bylo by mi krásně.
10. Za rok se zbavím všech lidí co mě ničí a budu mít kolem sebe jen ty co mě milují a třeba možná i partnera svých snů. Budu mít dům a mým jediným problémem s penězi bude ten, jak je utratit.

Žádné komentáře:

Okomentovat