neděle 24. července 2011

Opravdová jízda

1. Při večerní projížďce jsem se jen tak jel podívat do Jedovnic, jestli ještě poznám, který dům

je tety. Byl jsem tam jednou před 6-ti roky , když ho se strýcem koupili a nebyl jsem si

jistý, jestli se trefím. Pomalým tempem jsem jel od baráku k baráku a u jednoho na zahradě

byla teta. Koukala, kdo to přijel, měla radost, když mne po sundání helmy poznala a já

měl radost, že ji po delší době vidím. Bylo to příjemné, přirozené, prostě mne to zahřálo u

srdíčka:-)

2. Jeden hloupý člověk. Bude to s ním boj na dlouhou trať.

3.Scénář jsem četl jen jednou. Stačilo mi to. Přemýšlím nad ním, dokáži se do něho

vcítit se všemi detaily. Bojím se toho, že by se mohl vyplnit a já se opravdu nevratně

změním. Pokud se nevyplní, mám další strach, že se budu cítit prázdný.

Prostě bojím nebo bojím :-(

4. Dlužím si opravdovou projížďku na motorce, stovky km, odřený zadek od sedla, křeč

v rukou i jinde a vlk …. ten raději v zoo:-) Pokud bude o víkendu pěkně, pojedu

s kamarádem pánskou OPRAVDU jízdu :-)

5. Na to, co chci - na motorku, na to odsávání negativních zážitků a myšlenek větrem.

6. Naučil jsem se napsat pochvalný mail. Poprvé v životě, jen tak. Opravdu jsem byl

spokojený:-)


7. Dokolečka, dokola je to psí zubař, víkend na motorce a motorka vůbec (servis).

8. Moře se blíží :-), vytěsňuje to ostatní priority :-)


9. Prodával bych ve svém stánku u moře karbenátky. 3-4 stolky, slunečníky z palmových

listů, pohoda, klídek, maňána:-)


10. Za rok se budu válet u moře. Řecko miluji:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat