sobota 30. července 2011

Vše se mi plní

1. Rozhodně jsem si nejvíc užila oslavu třetích narozenin, mého drahého synáčka. :) Taky jsem si užila klientky a klienty. Užívám si i svoji čarodějku, a aha, změnila jsem se ze Svobody na Čarodějku. Chci si udělat život šťastný, lehký a bezstarostný, a hodlám pro začít používat veškerá svá kouzla. :)
2. Ublížil mi strach a zmatek. Ale zároveň mě nasměroval a ukázal m,i na co se ve svém životě zaměřit, uvědomit si, odpustit a začít milovat.
3. Vyjímečně tento týden vím, jaké téma bylo. Zaměřila jsem se na svůj stín a mnohé uviděla.
4. Dlužím si lásku určitým částem sebe.
5. Nějak to nestíhám sledovat.
6. Naučila jsem se nové věci o sobě samé.
7. Peníze, práce, syn, já a eft II.
8. Peníze, práce a práce, syn a já.
9. Byla bych majitelkou domu s velkou zahradu, majitelkou studia a nejlepší mámou na světě se spoustou volného času, ale i peněz, vše by bylo mé a bez dluhů. Byla bych vyrovnaná ve všech směrech a pomáhala lidem, kteří by o to stáli najít svůj směr ke štěstí.
10. Vše se mi splní.

Žádné komentáře:

Okomentovat