neděle 21. srpna 2011

Bavil mne kloboukový tanec

Užívám si chvilky, kdy můžu být se svojí sestrou. Pracuje v Itálii a moc času na sebe nemáme. Návštěva u léčitelky byla moc přínosná. Pohodička byla na sobotním grilování, ochutnávačka byla moc zajímavá, bavil mě kloboukový tanec. Dnešní výlet do Boskovic s dětmi od andílkovy sestry byl krásný.

Mrzela mě hádka se starší sestrou v den jejího příjezdu. I to jak pochopila moje rodina jednu situaci, všichni to pochopili podle svého, aniž by se zeptali jak některé věci byly myšleny. Mrzelo mě, že je vůbec nenapadlo, že by to mohlo být jinak na to, že mě znají, mě odsoudili, přitom to bylo myšleno dobře.

Hledám, pátrám, pozoruji…

Cítím, že bych potřebovala úpravu jídelníčku a začít opět pravidelně sportovat. Léčitelka mi doporučila knihu na úpravu stravy a s tím sportem, stačí se jen rozhodnout J.

Půl na půl.

Kdyby lidé spolu více komunikovali, nebylo by tolik nedorozumění.

Kurz herectví, užít si chvilky se sestrou a být naladěná sama na sebe

Já, voda, seberozvoj

Žila a užívala bych si každičký přítomný okamžik.

Mám láskyplný vztah s mým andílkem a vzájemně si život obohacujeme a podporujeme, máme spokojené rodinné vztahy a žijeme naplno v pracovním i osobním životě.

Žádné komentáře:

Okomentovat