neděle 21. srpna 2011

Let balonem

Co a jak jsem si tento týden opravdu užila - Jednoznačně to byl nedělní let balonem. |Letenku jsem dostala od synka k narozeninám a zážitek to byl opravdu nádherný! Letěli jsme od přehrady směrem na Tišnov ve výšce asi tak 50 až 80m, abychom si mohli dostatečně prohlédnout všechny detaily tam dole. Jednu chvíli jsem si dokonce utrhla lístek z vrcholku dubu :-). Hodinka uběhla velice rychle a po přistání byli všichni členové posádky pasováni do šlechtického stavu, takže odteď nedělám a vodu už taky nepiju :-)

Nezranilo ani neublížilo mi vůbec nic :-)

Jak se mi projevilo téma týdne - Hledání talentu - To, co mi jde nejlépe a co nejvíc těší moji duši je výtvarná činnost.

Trochu jsem ji poslední dobou zanedbávala, ale každým dnem mi má dojít žehlička na encaustické malování a taky speciální vosky a pak už se konečně vrhnu do tvoření :-)

Co si dlužím a jak to změním - Více pohybu. Dnes konečně vyrazím na kole a taky do svého programu opět hodlám zařadit posilovnu. Už je načase|!

Dařilo se mi být naladěná na to, co chci....

Průběžně se učím prohlubovat si dovednosti týkající se techniky EFT.

Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Další kurz EXCELU v Rožnově

- Víkendový kurz herectví

- Tvoření

Moje tři hlavní priority na příští měsíc:

- Začít s posilovnou

- Přihlásit se na firemní kurz angličtiny

- Prohlubovat techniku EFT

No to musí být hrozná nuda, nic nemuset a všechno mít.

O co bych pak usilovala a jak bych mohla být vděčná za drobné radosti a za splnění i těch nejmenších přání?

Takhle bych to opravdu nechtěla.

Odteď za rok pomáhám synkovi v realizaci jeho vzletného projektu, ze kterého budu mít užitek i uspokojení také já. Jsem šťastná a spokojená sama se sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat