neděle 21. srpna 2011

Doluji talent

Moc jsem si uzivala krasne slunickove dny, opravdu silne jsem je vnimala a oc se mi libily.

Tento tyden byl pohodovy a nic me nezranilo. Huraaaa.

Doluji talent vkusne se oblekat a zdobit a zrovnatak zdobit dum.

Citim se dobre, nic si nedluzim, ale tak me napada, ze by to chtelo nejake koupani, kdyz je tam pekne.

Krasne dny me ladily jen na pozitivno, sobotni grilovani k tomu jen prispelo.

Prisla jsem na to, ze mi umi byt i dobre, bez mych strachu.

Nevim co je prioritou c. 1 a ty dalsi, ale chci zvladnout brigadu, rozpohybovat Benika, pracovat intenzivne na zahrade a doma a take pravidelne tukani, abych cistila a cistila, co je treba. Je to fuska.

Pristi mesic je prioritou c 1. prilet me dcery.

Kdybych nic nemusela, byla bych na svete a se svym partnerem snu a svou rodinou moc rada.

Za rok jsem bohata ve vsech dobrych smerech, s partnerem snu , moje penize , ktere konecne investuji, rozmnozuji a delim se o ne, pomahaji zlepsit zivot i vsem ostatnim.

Jsem stastna.

Vsem preji krasne Metankove prazdniny a tesim se na novy zacatek s dalsimi pozitivnimi zpravami. Dekuji za vse.

Žádné komentáře:

Okomentovat