neděle 21. srpna 2011

Umělcem tělem i duší

1. Grilování bylo božííí! moc jsem si užíval tu atmosféru, lidi, (vínko) :) Jsem moc rád že jsem vzal Majkýho sebou a dostal šanci stát se motýlkem... A on určitě nezklame, hlavně sám sebe :) Krásných věcí jsem za ten týden žažil moc, obzvláště mě ale potěšilo že jsem ze sebe mohl konečně dostat něco co mi leželo na srdci. Lilly mi ukázala jak i "nelehké" věci jdou lehce zvládnout :) Děkuju

2.Myslím že nejhorší byly návraty domů po několika dnech, žádná radost, hned jen co sem neudělal atd...

3.Svůj dar už jsem našel, a vím že je jen můj! Přesto nepřestanu hledat nové a nové možnosti :)

4.Více zamyšlení nad tím "co dál" co se týče následujícího roku, a už dost přihořívá...

5.To co chci, vždy a všude :)

6.Že jsou lidé kteří si zaslouží znát některá "tajemství" ale každý je jinak rychle zpracovává. :) Myslím že se sem krásně hodí : Čím víc tlačíš na pilu, tím víc tupíš ju :-D

7.O hodně více uklízet, ke spokojenosti domácnosti, jet malovat, zajistit co ten další rok..

8. Tohle je těžké protože si nejsem uplně jistý co chci za ten měsíc zažít....

9.Umělcem tělem i duší!

10. Jsem štastný! Po všech stránkách mých 4 osobností :)

Žádné komentáře:

Okomentovat