úterý 16. srpna 2011

Hledání hub na kole

Užil jsem si ledasco, většinou pobyt v přírodě. Je to tam hezký. Takové hledání hub za jízdy na kole je zajímavá činnost.

Nevím, už si nevzpomínám. Je to nejspíš dobře.

Sledoval jsem oba světy a jejich souhru. Těžko říct, jak , v čem to ladí. Možná to v něčem bude podobné.

To je tajný.

Na to, co chci. Protože i když jsem na to, co nechci, tak si to uvědomím a směřuju k tomu , co chci. I kdyby to stejně mělo pokračovat. Po rozebrání a odůvodnění to třeba nakonec můžu chtít. A jestli jsou nějaké vyšší zákony, které nechápem, tak stejně všechno chci.

Všude dobře, všude nejlíp.

Doodpočívat z posledních zbytků sil. Pořádek. Tuplovaně.

Skloubit dokonale vše, co bych rád stihnul a všechno to stihnout. Z ničeho si moc nedělat. Vyhrávat sám nad sebou.

Pacient v blázinci, Ježíš, Budha nebo podobně.

Opravdu si netroufám hádat. Kdybych si trefil, tak bych byl namyšlený a kdyby ne, kleslo by mně sebevědomí.


Nedávno jsem četl něco o smyslu života a zapamatoval jsem si zhruba toto: „Smysl života je takový, jaký mu každý přisoudí.“ – …..kdyby někdo náhodou nevěděl…

Žádné komentáře:

Okomentovat