úterý 16. srpna 2011

Užívám si život s králem

1.- i přesto, že mám ruku v sádře, jsem po sto letech šťastná a užívám si každou minutu se svým králem, který mě hýčká maximálním možným způsobem. Bojím se, že ty jiskry, které mezi námi létají, nezapálily pouze naše srdce, ale budeme na ně muset volat hasiče.
- užila jsem si setkání motýlků a techniky, které jsme dělali

2. jsem naladěná na takové vibrace, že vše negativní nemá šanci mě zasáhnout

3. téma týdne - uvědomuju si, že před metou ve mně fungoval režim přísný, až diktátorský. Ale jak motýlek vystrkoval křidélka, měnil ho na tolerantní s příchutí láskyplného. Po používaných technikách se mám více ráda a pociťuju to uvnitř i navenek

4. tento týden jsem byla ve stádiu, že mám pocit, že si nic nedlužím

5. jsem naladěna na užívání si života ve dvou a po dlouhé době je to velmi příjemné

6. myšlenky mají ohromnou přitažlivost, ať jsou pozitivní nebo negativní

7. priority příštího týdne : užít si grilování - těším se i na motýlky, kteří už odletěli do světa z mého týmu
: užívat si života s králem
: užívat si života s králem

8. priority příštího měsíce : užívat si života s králem
: užívat si života s králem
: užívat si dovolenou v Tunisku s dcerou

9. - cestovala bych, ale už vím, že ne sama
- měla bych adoptované dítě

10. budu šťastná a budu žít podle scénáře

BONUS : Netušila jsem, že scénář se tak brzy stane realitou, ale je to velice příjemné zjištění, že to funguje. Vím, že i další části začnou "ožívat", už se na to těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat