úterý 16. srpna 2011

Velká cena Brna

Moc, moc a moc jsem si užila Velkou cenu Brna, respektive pracovní víkend na Moto GP ve VIP Village  Velmi ráda pracuji pro zahraniční firmy pro jejich skvělou organizaci práce. Tento rok byl obzvláště vydařený. Vše bylo naprosto dokonalé a vyladěné do posledního puntíku. Španělé vyměnili vedení a místo protivné šéfky tento rok přijela velmi milá, usměvavá, skvělá Španělka, s kterou byla perfektní domluva, všichni věděli, co mají dělat a nic nebyl problém. Byly jsme rozmazlovány spoustou báječného jídla o několika chodech a neustále chváleny za naši práci. To se nám za léta hosteskování na této akci nestalo. I většina klientů přijíždějících z různých koutů světa byla velmi milá  Měla jsem trochu obavy, protože už jsem delší dobu nemluvila anglicky, ale během chvíle jsem se ocitla jako ryba ve vodě  Angličtinu mám moc ráda a dokonce jsem oprášila díky přemlouvání některých návštěvníků i němčinu. Sranda byla, když jsme se s jednou klientkou na něčem anglicky domlouvaly a po chvíli zjistily, že jsme obě Češky :-D Užila jsem si také cestování do Prahy žluťáskem od Student Agency Fun & Relax. V autobusech s tímto označením má každý cestující na sedadle před sebou zabudovaný monitor a může během cesty koukat na film nebo poslouchat hudbu dle výběru. Přišla jsem si jako v letadle  Moc se mi líbila ordinace klinické logopedky, kde si dělá atestaci moje kolegyňka z vysoké. Naučila mě spoustu nových metod a ukázala pomůcky, které využívá. Už se moc těším, až vše vyzkouším v praxi.

Zjištění jedné věci, která se týká mé rodiny, se mnou pořádně zatřepalo. Dělám hooponopono a doufám, že vesmír bude při mně/nás. Taky už mě štve počasí, které má k letnímu hoooodně daleko.

Téma týdne se mi projevilo na stoprocent. Každý den si všímám, že s tím co se ve mně děje uvnitř se setkávám i v realitě. Vím, že vše si přitahuji sama a moc mě baví si tento mechanismus neustále ověřovat a pak být překvapená tím, jak funguje 

Dlužím si odjet na delší dobu někam do teplých krajin a užít si sluníčka. Přemýšlím, že chytnu nějaký superlastminute a odletím ještě tento týden, jestli se to počasí neumoudří.

Nejčastěji jsem byla naladěná na to, co chci. Pokud se mi do hlavy dostane nějaká negativní myšlenka, začnu dělat hooponopono dokud zase sama neodejde.

Teď přes víkend se mi po dlouhé době podařilo naprosto vypnout od svých běžných starostí, což bylo moc fajn. Na to že se považuji za spolehlivého člověka, mě až vyrazilo dech, že jsem naprosto zapomněla na naši večerní online schůzku s Duvi ;-( Ještě jednou promiň, Duvi, mrzí mě to.

3 hlavní priority na příští týden – užít si poslední týden dovolené, pomalu přepnout z režimu dovolená na režim práce , kurz herectví 

3 hlavní priority na další měsíc – s úsměvem zahájit nový školní rok  (chjo už zase); web, poradna

Byla bych hlavně sama sebou…

Odteď za rok dělám práci, která mě na stopro baví a naplňuje a řídím si ji sama. Mám vedle sebe usměvavého a pohodového partnera, na kterého se můžu ve všem spolehnout a důvěřovat mu. Rozmazlujeme jeden druhého a užíváme si života…a tak se také staň  …teda objednávám si… výše zmíněné… se vlastně říká, že? 

Žádné komentáře:

Okomentovat