úterý 16. srpna 2011

Květy plné lásky

Užívám si posezení na terase, ať už je to snídaně, oběd, večeře nebo prostě jen tak…

Dovolená byl jeden velký chaos. Stále jsem jen balila a vybalovala a někomu se přizpůsobovala, což s malým dítětem není nic snadného… I přesto se našlo pár pěkných okamžiků a Švýcarsko je opravdu velmi krásná země.

Tématu týdne jsem se musela snad každý den smát… Opravdu platí doslova a do písmene… J

Dlužím si odpočinek. Pro změnu… Jsem totálně vyřízená, potřebuji klid a ticho a najet na náš zaběhnutý denní režim. Pak se snad zklidním, teď se cítím hodně nervózní a pod tlakem.

Uvědomila jsem si, že stále bojuji a stále očekávám negativní vývoj událostí. Cokoliv, na co myslím, si představuji jako boj, hádku, obhajobu. Snažím se to vědomě měnit.

Tři priority na tento týden: odpočinout si, vyžehlit tu děsivou kupu prádla :-D a koupit sedačku na kolo.

Priorita na tento měsíc: rozmyslet si, co chci vlastně dělat.

Kdybych měla všechno, co potřebuji, vymyslela bych nápoj, který by byl dostatečně nutričně výživný tak, aby stačilo si ho jednou denně dát… Vaření pro mě představuje obrovskou ztrátu času (strávím jím několik hodin denně), které bych dokázala využít i jinak…

Od teď za rok? Květy na mé zahradě asi už budou pomalu odkvétat, nicméně lásky v sobě budu mít o to víc J

Splněné přání? Hm… Nic jsem si nepřála… Snad jen najít další čtyřlístky pro ty, kterým jsem je chtěla darovat. A to se povedlo. Našla jsem jich nejmíň dvacet a k tomu jeden pětilístek ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat