neděle 21. srpna 2011

Témata týdne

Prvni trimestr byl opravdu fofr a hledani? Seznamovani? S novymi lidmi, Metou, technikami, prednaskami? Mela jsem pocit, ze nekam patrim, ze nejsem sama.
Druhy trimestr mne prisel volnejsi, hravejsi a hlavne bych ho nazvala seskupenim lidi, kteri spolu chteji opravdu byt.
Libi se mi SMS od Lilly-temata tydne. V druhem trimestru je mi podstatne lepe nez v prvnim, dost jsem pochopila a veci se meni. Huraaa.
Az ted po letech jsem pochopila co obdivuji na Lilly a to je tolerance, pokora, se kterou prijima kazdeho bez rozdilu vzdelani i inteligence, nesoudi, jen respektuje a to je to, co se intenzivne ucim a chci prijmout.Proste chapat.
Sklanim se pred vsemi, co se neboji se sebou neco delat a tim menit svet. A pred vsemi, co dovedou nezistne pomoci, byt jen myslenkovou podporou, ktera vsak je citit a ma svou silu a to se v druhem trimestru deje a neni to ukol.
prvni trimestr bych ted nazvala jako zkouska, ale druhy ma sve srdce.

Žádné komentáře:

Okomentovat