neděle 25. září 2011

Hluboce jsem se pohroužila do minulosti

1.Byla jsem člověkem, který se hluboce pohroužil do minulosti. Snažila jsem se přijmout vše, čím jsem prošla a být za to vděčná.

2.Daří se mi to velice dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů.

3. Zodpovědně postupuji Cestou integrace.

4.Nejpřínosnějším prožitkem bylo setkání s lektorem, který nás učil komunikativním dovednostem. Poradila jsem mu nějaká cvičení z našeho kurzu herectví a jemu se to tak líbilo, že to hodlá zařadit do svých prezentací.

5.Snažila jsem se na to, co chci, ale nevysvětlitelný stesk po domově, který už neexistuje, mi to chvílemi kazil.

6.Téma týdne se mi projevilo až k jeho konci. Prožívala jsem návaly smutku, lítosti a stesku, které jsem si neuměla vysvětlit. Pak jsem si ale vzpomněla na Liduščino upozornění, že se nám tohle může dít a snažila jsem se tyto pocity naplno prožívat, až nakonec odezněly.....

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Postupovat Cestou integrace

- Malování

- Návštěva u kamarádky

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc

- Dokončit Cestu integrace

- Intenzivněji cvičit

- Tvořit a tvořit

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a spěje to ke zdárnému cíli.

10.Odteď za rok pomáhám synkovi v realizaci jeho vzletného projektu, ze kterého budu mít užitek i uspokojení také já. Jsem šťastná a

spokojená sama se sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat