neděle 25. září 2011

Jsem na své frekvenci, většina věcí se daří

1. Opravdu si užívám školu :) Je to asi poprvé v životě co se do školy ráno těším a baví mě to tam :) Nejspíše se konečně posunu dál i v hudbě :)

2. Mrzí mě jen pár věcí týkající se jedné slečny... Mrzí mě že sem jí ublížil, ale vím že to bylo lepší ted než se trápit oba déle...

3.

4.Opět bych řekl že si dlužím procházku, bez desky :) A vzít bych sebou mohl naši fenku která si to taky zaslouží :)

5. Opět sem zpátky na své frekvenci, většina věcí se daříí. A tak to podle mě má být :)

6.Došlo mi že sem začal zase ztrácet ten svůj skvělý pohled... Takže rychle zpátky na svou vlnu :)

7. Škola hudba procházka

8.Brigáda, víc a víc textů, a chci an nějaký výlet! :)

9. Umělcem, jak v hudební tak výtvarné oblasti (sice ted kreslim dost málo ale ono to určitě čeká na ten správný okamžik a pak to zas vybuchne jak sopka :) )

10.Opět, umím skvěle konverzovat anglicky... a to neočekávám - to tak bude! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat