neděle 25. září 2011

Raduji se z maličkostí

Tento týden utekl hrozně rychle.

Byla jsem sama sebou a pozorovala se a hodnotila svůj život i lidi kolem sebe, co mi říkají, jak na mě působí a opravdu někdy koukám, že jsem v klidu a neberu si některé věci vůbec osobně, kdysi bych to tak brala. No pokrok u mě rozhodně je.

Raduji se z maličkostí, dělám si pořádek v životě, žiju více přítomností a líbí se mi to.

Poslouchám sama sebe a to je to nejlepší co můžu pro sebe udělat.

Užila jsem si badminton, byli jsme s andílkem a jeho přáteli, blbli jsme, dělali kraviny, smáli se a smáli, bylo to prostě super. Víkend byl sice pracovní na hradě, ale jsou vidět pokroky a mě to baví, sluníčko nám k tomu krásně svítilo, prostě paráda.

Jsem naladěná na to co chci a když mám špatné sny nebo myšlenky, ptám se co mi to chce říct. Pořád řešíme rodinné starosti, ale to snad vše zvládneme.

Úklid, třídění, pozorování sebe i okolí, sledování energie....

- práce na hradě, vzdělávání, čas pro sebe

- aspoň jeden den volna, konečně se dostat pořádně k angličtině, sport a zdraví

Krůček po krůčku...

Za rok jsem zdravá a spokojená žena po boku mého andílka....

Žádné komentáře:

Okomentovat