neděle 18. září 2011

Mám konečně pořádek

1.Tento týden jsem si nejvíce užil uklid jak nikdy vyhodilo jsem spoustu věcí které jsem vůbec nepotřeboval a udělal si i pořádek v tom co chci ,že musím jít jen rovně
2.Že mi něco začalo klepat v kole u auta takže nemůžu jezdit jinak nic velkého spravíme a pojedem dál :-)
3.bohužél nevím jaké bylo
4.Dlužím si pořádný odpočinek práce mě celkem vysiluje ,ale v úterý odlítám do Turecka takže tam si dokonale odpočnu přečtu knížky no moc se těším :-)
5.Určitě na to co chci chtěl jsem si uďelat pořádek ve věcech a vtom co sám chci a povedlo se mi to
6.Přišel jsem nato že chci mít prítelkyni doteď jsem to vubec neřešil,ale zjistil jsem že by se mi opora a láska od někoho hodila a rad bych to stejne někomu předal já.
7.Odpočinout si,číst knihy,vylepšit angličtinu konverzací
8.Říct si o vyšší plat,chodit více se psem ven,jel si užít koncert
9.Cestovatelem :-)
10.Budu téměř svobodný člověk

Žádné komentáře:

Okomentovat