neděle 18. září 2011

Naplno si uvědomuji, co a jak dýchám

1.Byla jsem spokojenou ženou, čím dál víc si důvěřující a úspěšně postupující Cestou integrace.

2.Daří se mi to velice dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů.

3.Jaké jsem podnikla kroky ke svému cíli - Zodpovědně postupuji Cestou integrace.

4.Nejpřínosnějším prožitkem pro mě bylo setkání s kamarádem, který už několik let žije se svou partnerkou ve Skotsku. Neznám spokojenější pár! Tím se mi jenom potvrdilo, že by se člověk neměl vyhýbat velkým změnám - prostě se nebát a skočit!

5.Na co jsem byla častěji naladěná - Jednoznačně na to, co chci. Plánuju si teď čím dál víc věcí, které mi přinášejí radost a daří se mi je uskutečňovat.

6.Týden vzduchu - Každý den si už od rána naplno uvědomuji co dýchám a jak dýchám......

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Postupovat Cestou integrace

- Malování obrázků

- Návštěva u kamarádky

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:

- Dokončit Cestu integrace

- Uklidit v policích v předsíni

- Tvořit a tvořit

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a spěje to ke zdárnému cíli.

10.Odteď za rok pomáhám synkovi v realizaci jeho vzletného projektu, ze kterého budu mít užitek i uspokojení také já. Jsem šťastná a spokojená sama se sebou.

Bonus - Další malé splněné přáníčko :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat