neděle 18. září 2011

Ventilace sportem je úžasná

Tento týden mi přijde, že jsem byla snad vším, partnerkou pro svého andílka, zdravotní sestřičkou, tetičkou, jezdkyní na in linech i na koni, žena v domácnosti, rolí bylo dosti, jen se nějaké přizpůsobit.

Pořád to ještě není ono.

Dostala jsem dva dárečky, asi jsem byla hodná J, moc mě těší, že si na mě někdo jen tak vzpomene. Pochopila jsem, že když poslouchám sama sebe, svoji intuici i své tělo, je vše jak má být.

Myslím si, že vím jaký je smysl mého života.

Tento týden byl v práci dost rušný, snažila jsem se pracovat a být v pohodě co to šlo, i když někdy práce s lidma i domluva je složitá. Ventilace negativních zážitků sportem je prostě úžasná. Moc mě mrzí a bolí jedna špatná zpráva.

Téma týdne bylo krásné, užila jsem si ho, úklid kolem mě i ve mně mi prospěl, zhodnocení života a pozorování se bylo taky zajímavé, zjistila jsem, že poslední dobou si ubližuju, pořád se někde bouchám, narážím do něčeho... Asi mám být teď a tady a ne mít myšlenky všude možně.

- Odpočinek a moje detoxikační kúra, pokračovat v pravidelném cvičení, poznávat se a užívat si všechny chvilky

- Sebevzdělávání, doufám, že vyjde divadlo na které mám objednané lístky, pokračovat v zdravějším stravování, které jsem tento měsíc dodržovala a doplnit ho sportíkem

Cesta je stále dlouhá, ale vůle je silná.

Za rok jsem spokojená žena a partnerka svého andílka, pracuji na sobě i na všem co mi dělá dobře, užívám si naplno každičké chviličky, život je krásný a pro některé bohužel krátký, proto si ho chci užít.

Žádné komentáře:

Okomentovat