neděle 18. září 2011

Skvělé nápady přes noc

1. Jeden z nejlepších a nejhorších zážitků jsou v jednom :-D V pátek mi přestal jet software na tvorbu hudby.... Lámal sem si si tím hlavu asi 3 hodiny v noci ale nepodařilo se mi to logicky vyřešit. Usínat jsem šel s tím že jsem si přál aby se to všechno opět rozjelo... Asi mi přes noc vnuklo pár nápadů a druhý den jsem program rozjel bez problémů :) Teď sice tvořím mnohem méně ale zato v každé další skladbě vidím o to větší posun :)

2.Rozdíl myšlení byl obrovský, proto jsem raději ukončil ten né dlouho trvající vztah snad v klidu... Pořád mám podobné city jen některé projevy nedůvěry zbavily té důvěry i mě...

3. :-(

4. Mrzí mě že jsem se nezúčastnil Cesty Integrace od začátku.. když o tom tak přemýšlím tak vlastně ani nevím proč :( Bohužel mi to došlo až teď.

5.Jeden den byl otřesný, od rána se mi nic nedařilo, všechno bylo špatně... To byl nejspíše jediný den kdy sem byl naladěný o dost jinak než jsem chtěl...

6.Setkal sem se s dvěma "známými" které jsem doposud měl tak trochu za blbečky.. ale řekl jsem si že bych je neměl znovu soudit podle minulosti... brát je jací jsou.. a nakonec to byl pohodový večer..

7.Domluvit se s šéfem mé mámy na brigádě pro Svět zdraví, další "nejlepší" instrumentál, začít pracovat na soše pro tátu.

8.škola, úsměv, hojnost :)

9. umělcem! a člověkem který vnáší do místnosti pozitivum :)

10.Budu umět perfektně komunikovat anglicky, budu za sebou mít kus práce se dřevem... a snad i první koncert :)

Žádné komentáře:

Okomentovat