neděle 25. září 2011

Život se mi mění pod rukama

1.Tento týden jsem byla člověkem, který si uvědomoval víc, než kdy jindy, svoje pocity.

2.Jsem úplně mimo plán. Můj život je plný změn a překvapivých rozhodnutí.

3.Moje kroky tento týden vycházely z rozhodnutí, nenechat se vysávat druhými lidmi. Takže jsem přehodnotila své osobní i pracovní vztahy.

4.Opět jsem o něco víc pochopila, že jsem tady sama za sebe (a své dítě). Jediný, o koho se můžu opřít, jsem já sama.

5. Naladěná jsem byla na to, že takhle už to nechci!

6. Tento týden mi hodně vyplavávaly pocity. Pomohly mi udělat si ve věcech jasno. A taky jsem je začala víc vnímat, dávat jim důležitost.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Příští týden bych chtěla víc času věnovat sama sobě. Udělat si ho.

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
Příští měsíc chci začít pravidelně dělat angličtinu a udělat si víc času sama pro sebe. Začít chodit do posilovny.

9. Život se mi mění pod rukama, to co jsem chtěla před 14 dny (nebo týdnem) už nechci, takže scénář je kompletně k přepracování.

10.Pevně věřím, že od teď za rok budu mít práci, která mě naplňuje a kterou zvládám v pohodě i s péčí o Matýska. Mám partnera, který je mi rovnocenným partnerem. Vzájemně se o sebe můžeme opřít.


Žádné komentáře:

Okomentovat