neděle 23. října 2011

Budoucnost prožívám zevnitř

1.Téměř jsem dosáhla takového týdenního příjmu, jaká je moje představa. Jen ji potřebuji rozmnožit i do dalších týdnů. Pracovní, tak bych tento týden nazvala,ale zároveň i budování výhodných pracovních vztahů. V souvislosti s tím si užívám toho, jak si opravdu rozhoduji, co budu dělat se svým časem a kdo mi tam nezapadá, prostě ho odporoučím, bez jakýchkoliv výčitek. Je to až úžasné užívat si svou autenticitu a říkat to, co se opravdu chce.Tento týden se jen posílilo vědomí mé pracovní profesionality.

2.Plán plním, i když občas pokulhávám, ale jsme zodpovědnější než kdy jindy. Práce je moje absolutní priorita vědomí mé profesní hodnoty s tímto úměrně stoupá. Brzy se to odrazí i na ceně mých služeb.

3.Dělala jsem věci, které jsem předtím považovala za nehodny mne terapeutky - na společenské události miss jsem jako zvaná porotkyně dokonce rozdávala vlastní letáky, do tohoto dne pro mne nemožné.....Místo jen myslet, jsem začala konat.....a ONO se děje....

4.Nejpřínosnější prožitek tohoto týden byl jeden v několika případech se opakující, už žádné perly sviním, se svým časem a energií jsem začala zacházet úměrně k jeho hodnotě - jako s tím nejcennějším, co mám. I když moje ego se přitom nezapomnělo připomenout svoji arogancí. Mám prý na ženu velké ego....jj, na tom fakt něco je... Své velké ego miluji, protože mne nikdy nenechá ve štychu a vždy mi pomohlo přežít. Několikrát jsem se přesvědčila, že na skutečné přátele mám opravdu velmi husté síto, ale kdo propadne, navždy zůstane a všem, kteří se mnou přežili i moje neatraktivní období a přesto to nevzdali, se hluboce klaním a s pokorou a vděkem je miluji.Zatím jsem se ve výběru ani jednou nesekla, ti, co jsou mému srdci blízcí,tam jsou už léta.

5.Nejsem sice úplně a vždy naladěná na přítomný okamžik, ale zato pracovní budoucnost prožívám zevnitř jako přítomnost, což je v lecčems ještě lepší. Dala jsem si svolení vnímat své vize zevnitř, což znamená, že jsem je konečně aktivně přizvala do svého života.....Neustále čekám nějaký důležitý zlom, který cítím v kostech, že se blíží.

6.Jak se mi projevilo téma týdne - Život podle mého nejvyššího JÁ - I když mi v tom pomohlo moje ego, už jsem psala, že si konečně uvědomuji hodnotu svého času, kterým přestávám mrhat na vše, co ho není hodno. Ale hlavně se to děje v pracovní oblasti, v osobní jsem vyloučila věčně ufňukané oběti a všechny, kterými se už nechci zabývat. Ještě odevzdám Bohu, abych si nedělala nepořádek v duši a jedeme s čistou hlavou dál....

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- dokončit zahradu
- dokončit video EFT
- dokončit program ženy Bohyně

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- zdvojnásobit měsíční přijem
- kalendář na rok 2012 spolu s organizačními agenty
- utužit výkonný tým a vytřídit pravidla
- vytvořit minimálně polovinu nové cesty integrace a pracovat na webu

9.Scénář se pracovně plní excelentně a směrem, který se mi líbí, oč pomaleji, o to trvaleji.Osobně se tomu stále ještě vyhýbám, asi nemám jasno, co kdyby se splnil a já nakonec zjistila, že to chci jinak. Ten můj ambivalentní vztah k mužům, chci je i nechci současně.....asi mám pilovat svoji práci a příjmy :-)

10.Skvělé, vůbec nemám potřebu tento text měnit, asi mám konečně jasno.
Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka.Vybírám si pečlivě své obchodní partnery, kteří jsou přínosem pro obě strany. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném po všech stránkách naplněném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.

Bonus - 28. 10 končí Mayský kalendář - těším se na to, protože konečně dojde na lámání chleba. Chybí mi tolerance ve vztahu k lidem, kteří lžou a přesto jim to prochází - beru si to osobně, můj problém, ale přiznám si to. Po tomto datu se konečně začne každému dostávat toho, čeho si skutečně zaslouží, vše bude nutno vykoupit, těším se na to, jako transformační terapeutku mne čeká dost práce a na to se fakt těším :-) a hlavně, nikdy nemyslím jen na sebe a vždy to bylo tak, že když mi bylo dobře, měli se tak i ti, kteří byli se mnou. Plánuji to i nadále :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat