čtvrtek 27. října 2011

Ctím komfort své samoty

1.Plánuji jako šílená, už mi nestačí tři body na den, ale zvýšila jsem počet až na sedm.Ale ze všeho nejvíce mne baví si splněné body odškrtávat. Každý večer si píšu plán na den další a cokoliv mne napadne, hned si zapisuji. Necítím únavu ani rozmrzelost, ale příliv energie a radost a pod dlouhé době vstávám zase brzy.Zamilovala jsem se do plánování a ještě víc do plnění plánu. Úplně mne přestalo bavit věci odkládat. Řekla bych, že jsem budování Adenais vzala pevně do svých rukou.

2.Nejen, že daří, ale jak jsme již zmínila, baví mne to. A hlavně mne baví, že když body splním, mám pocit dobře odvedené práce a když se ohlídnu za sebe, cesta je volná a pytel téměř žádný.

3.Můj hlavní cíl za cílem budovat Adenais je vyřídit dlouho odkládané záležitosti a uvolnit tak místo novému. To se mi daří skvěle. Sice tento týden moc neuklízím, ale užívám si role příjemně zaneprázdněné podnikatelky.

4. Jednoznačně vyčistění minulosti a papírování bez odporu.Také jsem získala chuť opět vytříbit šatník, jak se měním a rostu uvnitř, moje image mne musí stíhat. Svůj osobitý styl stále různě hledám a pozměňuji a líbí se mi, jak se obraz z minulosti vždy proměňuje do stále lepšího. Také se mi podařilo ztratit briliant z prstenu, který mi sousedka Mija našla, děkuji :-)

5. I přesto, že jsem obdržela nečekanou zprávu od šampiona, která by mne díky dříve naučeným reakcím měla ranit, nic takového nestalo.Stále lehčeji pozoruji, jak lehce osoby a věci, které už se mnou neladí, propouštím a nezůstává po nich ani žádná ohnivá čára hořkosti a jestli ano, je velmi krátká a brzy po ní není ani vidu ani slechu. Přísahám, že nikdy v životě jsem si zatím tolik neužívala KOMFORT SVÉ SAMOTY ! Moje honba za duchovnem začala kdysi hlavně proto, abych nebyla sama a osamělost v srdci necítila. Dnes,téměř po 30- ti letech této cesty, je moje samota to nejmilejší, co mám. Ale moji mazliví pejsci v ní mají své pevné místo.Dcera už umí mávat křídly a já jí jen občas zkontroluji, takže si to všechno opravdu můžu naplno dovolit.

6. Téma týdne - symboly jsem asi moc neviděla, ale každý den byl plný konkrétních kroků k pracovnímu cíli, dokonce jsem si udělala výběr auta, které si zadám do scénáře. Jen tu osobní část stále odkládám, asi to nechám na Andělích, přece jen jsou v tomhle povolanější a vždy mi přivedou to nejlepší.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
- dokončit program Koktejl ženy Bohyně a dát ho na web
- dokončit kalkulace na své programy
- rozjet video kurs EFT s Vláďou

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
- udělat kalendář akcí na rok 2012
- zdvojnásobit příjmy
- zhubnout další 2 kg

9. Scénář se plní nejvíc tam, kde jsem si ho vůbec zevnitř nevybarvovala, jen ho dlouho nosím v hlavě a pracuji na konkrétních postupech a ty se materializují. Nenásilným způsobem vesmír zajišťuje vše další a potřebné, díky a stokrát díky. Je to to tak příjemné, když za zády stojí tak silný partner. A výkonný tým se stále více stmeluje, ten je vlastně ve scénáři též.


10.Skvělé, vůbec nemám potřebu tento text měnit, asi mám konečně jasno.
Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka.Vybírám si pečlivě své obchodní partnery, kteří jsou přínosem pro obě strany. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném po všech stránkách naplněném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.

Bonus : přestala jsem spát v rozpuštěné čokoládě a vyměnila ji za banán na cihle :-) Hřeje, je to ťuťavý a krásně mne to obalí.Ráno se probudím a jsem šťastná, večer jdu spát a jsem vděčná. Přes den tvořím - či pracuji ? a jsem naplněná. Děkuji motýlci, díky vám jsem si připomněla , kým opravdu jsem........možná poprvé od narození :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat